موضوعات داغ

جدیدترین قیمت خودروهای خارجی در بازار + جدول

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
نه تنها بازار خودروهای داخلی، که بازار خودروهای وارداتی نیز در کسادی به سر می برد و فعالان این بازارها از نبود مشتری گلایه مند اند. خریداران معتقد اند که قیمت خودروها منطقی نبوده و بیش از حدتوان آن هاست و همین موضوع می تواند به تنهایی برای نبود مشتری آن هم در شلوغ ترین ماه های داد و ستد خودرو کافی باشد.
قیمت های نجومی ای که خارج از توان خریداران اند به خصوص در مورد خودروهای وارداتی سبب کاهش تمایل آن ها به خرید شده است. از اوایل تیرماه سال جاری بود که از یک طرف نوسانات قیمت ارز و از طرف دیگر ممنوعیت واردات خودرو سبب شد که قیمت خودروهای وارداتی سر به فلک بکشد و عملا حتی در صورت حفظ تمایل، توان مالی ای برای خرید باقی نماند.
انتظار می رفت با صدور مجوز از سوی دولت برای ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک وضعیت بازار خودروهای وارداتی اندکی بهتر شود اما این عامل نیز نتوانست مشتریان را آنطور که باید به سوی بازار این خودروها روانه کند.
سرمایه های سرگردانی که در زمان بالا رفتن قیمت خودروهای وارداتی راهی این بازار شده بودند این روزها چندان تمایلی به حفظ حضور نداشته که البته نبود مشتری نیز مانع از خروج آن ها شده است.
در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر قیمت تعدادی از خودروهای وارداتی:
قیمت خودروهای خارجی

قیمت خودروهای خارجی

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/14
کسی پول زحمت کشیده رو مفت نمیده به این آهن پاره ها، حیف پول که اینقدر بخواد بده واسه ماشین، نباید خرید تا هم داخلی ها فرغون و هم وارداتی ها به سقوط و ورشکستگی کامل برسند، این قیمت ها تخیلی و مسخره هست
1397/11/14
داداش شما هم راهکار عجیب میدی های

هرچند با این قیمتا کمتر کسی میتونه بخره....ولی به تجربه ثابت شده که آخر سر عقب نشینی می کنند مردم و خرید میکنند.

بالاخره پیدا میشن کسایی که نیاز دارن به خودرو.....خود من اگر پول دستم برسه ناچارم بخرم.
1397/11/14
آقا روزبه شما بخر، کسی مجبورت نکرده، شما ملت همیشه در صف هستید، فرقی نمی کنه صف ماشین باشه یا کیک و ساندیس... همین دیدگاه ضد مردم و کارگر و کارمند هست که نابود کرده مملکتو! منم با نخریدن موافقم، نباید خرید از هیچ کدام.
1397/11/14
آهن پاره؟ وقتی یه دفعه تصادف کردی اون وقت می فهمی که این آهن پارست که جونتو نجات میده!!!
1397/11/15
یه زمانی آقای ترکان وزیر صنایع بود (فکر کنم). خبرنگاری ازش پرسید تا کی تولید پیکان ادامه خواهد داشت؟... خندید و گفت تا مردم بخرن!... اون زمان نباید میخریدیم (به صورت کلی عرض میکنم، منظورم من و شما نیست.). دوستی تعریف میکرد در دوران دانشحویی در انگلستان زمانی که نصاب آنتی تلوزیون آمده بوده منزلش، همسرش برای این جناب نصاب قهوه درست کرده. بعد از طرف میپرسه که قهوه اش را چه جوری دوست داره. طرف گفته شیرین، اما لطفا بدون شکر باشه چون ما نصاب های آنتن به دلیل گران شدن شکر اعصاب کردیم و شکر نمیخوریم!!!!!!!!
1397/11/14
یا النترا ارزون هست یا سوناتا خیلی گرون.تفاوت قیمت ۲۳۰ میلیونی!!! بین النترا و سوناتا هیبریدی بی منطق هست.بنظرم نهایتا باید ۱۰۰ میلیون تفاوت قیمت داشته باشند
1397/11/14
الان تلیسمان صفر تو سایت زدن ۴۵۰ ، این ۶۰۰ از کجا آوردین؟؟