موضوعات داغ

آغاز فروش خودروی مزدا 3 بهمن موتور با مدل 98 + قیمت

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
طبق اطلاعات دریافتی گروه خودروسازی بهمن در تعدادی از نمایندگی ها فروش منتخب اقدام به واگذاری خودروی مزدا 3 مدل 98 کرده است.
موعد تحویل خودروهای مذکور 15 روز کاری پس از واریز وجه و تکمیل مدارک بوده و این نمایندگی های منتخب مزدا 3 را در سه رنگ سفید، مشکی و سربی و با قیمت 273 میلیون تومان عرضه کرده اند.
البته این شرایط فروش به صورت عمومی اعلام نشده و تنها به تعداد بسیار محدود و در نمایندگی های منتخب این پیش فروش انجام خواهد شد.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/13
تغییر موعد تحویل خودروهای سایپا از 30 روز به 120 روز

▪️بتازگی دعوتنامه ثبت نامی خودروهای با موعد تحویل شهریور تا دی سال جاری صادر شده که براساس آن مشتری باید تا 30 بهمن ماه تکمیل وجه را انجام و خودرو را در خوشبینانه‌ترین حالت در 120 روز پیش رو تحویل بگیرد!
▪️بعد از کشمش‌های بسیار در اعمال قیمت‌های جدید خودرو در نهایت مقرر شده افزایش قیمت برای آن دسته از پیش فروش‌هایی که دارای تاریخ تحویل در قرارداد شهریور تا دی ماه 97 است اجرایی نشود. اعلام همین موضوع و صدور اطلاعیه‌های گوناگون گروه‌های خودروسازی در اجرایی شدن این تصمیم امید خریداران را در تحویل خودروها آنهم با قیمت‌های قبل بیشتر کرد ولی متأسفانه هنوز هم داستان سرگردانی مردم در تحویل خودروها ادامه دارد و آنها باید با تأخیر بسیار شاید خودروی خود را از گروه‌های خودروسازی تحویل بگیرند.
▪️به عنوان نمونه بتازگی دعوتنامه ثبت نامی‌های خودروی تیبا که تحویل آن برای آذرماه سال جاری بود، صادر شده که براساس آن مشتری باید تا 30 بهمن ماه تکمیل وجه را انجام دهد. ولی نکته قابل تأمل در این دعوتنامه ها تحویل خودرو آنهم در خوشبینانه‌ترین حالت در 120 روز آینده است. همین موضوع موجب اعتراض خیلی از متقاضیان شده است که چرا باید پول ماشین را تا پایان بهمن ماه پرداخت کنند ولی خودروی خود را 120 روز آینده تحویل بگیرند.
▪️هم اکنون مردم بلاتکلیف‌تر از دیروز هستند چون که با تأخیر چند ماهه نه هنوز خودرویی تحویل گرفته‌اند و نه می‌توانند انصراف دهند چون در صورت انصراف هم باید پول خود در چند ماه آینده آنهم با زحمت از شرکت دریافت کنند.
1397/11/13
قطعا نسبت به قبل خیلی گران هست آن هم برای یک مدل 2012! که مونتاژ میشه اما در مقایسه با قیمت نجومی آریزو 6 و تیگو 7 و همینطور دیگر چینی ها منطقی هست در صورتی که بهمن موتور قصد داشته باشد قیمت مزدا 3 رو کاهش بده قطعا فروش خوبی را تجربه می کنه
1397/11/13
در گران بودن آریزو ۶ بحثی ندارم ولی مزدا هم با این قیمت به دست مصرف کننده واقعی نمیرسه و به قول معروف کی داده و کی گرفته ؟ این قیمت، قیمت تحویلی به دلاله و برای خرید باید ۳۰ -۴۰تومن بیشتر حساب کنید.در کل اگر با این قیمت سراغ داشتید من ۵ تا میخوام.
1397/11/13
غلط کردن. بیان اول جواب خودروهای هاوال که ندادن رو تعیین تکلیف کنن بعد هرکاری دلشون خواست بکنن
1397/11/13
متأسفم ...
1397/11/14
وقتی صفرش تو بازار به این قیمت موجوده کی میاد ۱۵ روزه ثبت نام کنه اونم تو این اوضاع که اصلن نمیشه به هیچ خودروسازی اعتماد کرد
1397/11/17
دیروز از نمایشگاه قیمت گرفتم 278
1397/11/19
داشتن خودرو ديكه تبديل به يك حماقته، سري به تعميرگاه ها بزنيد و گراني خدمات رو ببينيد !!!؟ حالا عدم وجود قطعات حتي غير فابريك بماند كه ماشين شما براي يك قطعه معمولي و بدنه بايد هفته ها و ماه ها بخوابد، يه هيوند ايكس ٥٥ دارم يك سپر عقب و گلگير عقب سمت رانند و فلبي هاي زير در و عقب نيست كه نيست اجازه وارادت شخصي هم نميدن در اوراقي ها هم پيدا نكردم، همينطور داغون با ماشينم اين ور و اون ور ميرم، حتي نميتونم به همين صورت بفروشم مفت ميخوان بخرند