موضوعات داغ

آئودی A4 نسخه 2019 ، جدید ترین فیس لیفت آئودی

عکس مطلب اول
آئودیA4 از سال 2015 که نسل چهارم آن به بازار عرضه شد، تغییرات بسیاری داشته است. آئودی برای این نسل از سدان‌های خود نیز مانند دیگر محصولات از آخرین تکنولوژی‌های روز بهره می‌گیرد. حال این مدل نوستالژیک از آئودی، یعنی آئودی A4 که از سال 1994 با طرح‌های مختلف تولید می‌شده، با تغییراتی جدید وارد بازار جهانی خودرو شده است. نسل نهم این خودرو همراه با تکنولوژی‌های جدید و آپشن‌های کاربردی و جزئی فراوان توجه بسیاری از طرفداران آئودی را به خرید آئودی جذب کرده است.
همان‌طور که می‌دانید نسل‌های قبلی این خودرو با انواع سیستم‌های ایمنی و جلوگیری از تصادفات، سیستم‌های سرگرمی، دوربین 360 درجه، سیستم ضد سرقت صوتی، کروز کنترل، تصفیه هوا، فرمان برقی و بسیاری از امکانات دیگر به بازار ارائه شده اند. اما حال قصد داریم در ادامه این مطلب تغییرات نسل جدید این خودرو را در سال 2019 مورد بررسی قرار دهیم.

آئودی A4

آئودی A4

تغییرات جدید در طراحی بیرونی آئودی A4 2019
در بخش طراحی خارجی برند آئودی اصالت طراحی آئودی A4 را حفظ کرده است. به همین سبب تغییرات بزرگ و چشم‌گیری در طراحی داخلی نسل نهم این خودرو دیده نمی‌شود. اما اگر ریز بین‌تر باشید متوجه حضور 2 تهویه هوای برجسته در بخش‌های جانبی و زیر سپر خودرو خواهید شد. این تهویه‌ها هوای تازه بیشتری را در اختیار بخش‌های فنی ماشین قرار می‌دهند تا عملکرد بهتری از خود نشان دهند. یکی دیگر از تغییرات جزئی اما مهمی ‌که آئودی در نسل جدید A4 از آن بهره گرفته است دستگیره‌های در با تکنولوژی جدید هستند. این دستگیره‌ها به جای این که مانند حالت سنتی آن به سمت بیرون کشیده شوند، برای راحتی بیشتر به سمت بالا کشیده می‌شوند. تا در ماشین با سرعت بیشتری باز شود.

آئودی A4

آئودی A4

علاوه بر این، برای باز کردن در صندوق عقب در آئودی A4 دیگر نیازی به استفاده از دست نیست. شما حتی با اشاره پای خود در زیر ماشین نیز می‌توانید در صندوق عقب آن را باز کنید. هم چنین از دیگر تغییراتی که در طراحی خارجی این خودرو مدرن و لوکس دیده می‌شود، مه شکن‌های LED در قسمت جانبی سپر عقب ماشین و نیز چراغ های عقب LED مدرن‌تر است که عملکرد بهتری از نسل‌های قبلی خود دارند.

آئودی A4

آئودی A4

آئودی در نسل جدید A4 سیستم تعلیق خودرو را بهبود بخشیده است. به طوری که در هنگام رانندگی حتی در مسیرهای دشوار هیچ فشاری در داخل کابین حس نمی‌شود و یک سواری بسیار نرم و آرام را می‌توان با آن تجربه کرد. همین دلایل باعث می‌شود خرید آئودی A4 به یکی از لذت‌بخش‌ترین خریدها تبدیل شود.
تغییرات جدید در طراحی داخل کابین آئودی A4 2019
طراحی داخلی آئودی A4 2019 برخلاف طراحی خارجی آن به روز رسانی‌های چشم‌گیری دارد. از جمله تغییراتی که با نشستن در داخل کابین متوجه آن می‌شوید، افزایش حجم داخل کابین و نیز افزایش فضای جلوی پا و بالای سر سرنشین ها است. علاوه بر این‌ها ویژگی دیگری که داخل این خودرو را از طرح‌های قبلی آن لوکس‌تر و رضایت‌بخش‌تر کرده است، نورهای LED در بخش میانی کابین خودرو است. رنگ نور آن نیز سلیقه‌ای و انتخابی است.

آئودی A4

آئودی A4

از جمله تغییرات دیگر، اضافه شدن قابلیت تنظیم دمای صندلی‌های عقب است که با دکمه‌هایی که در فضای بین صندلی‌های جلو قرار گرفته می‌توانید از این آپشن استفاده کنید. سیستم MMI در نسل جدید آئودی 2019 ارتقاء پیدا کرده است. با استفاده از این سیستم کار با نمایشگر و امکانات آن راحت‌تر خواهد بود. آئودی برای اولین بار در نسل نهم A4 از تکنولوژی natural language selection و یا همان انتخاب زبان مادری برای پرسیدن سوال از سیستم MMI استفاده کرده است. رانندگان در هنگام رانندگی می‌توانند سوالاتی را برای پیدا کردن مقصد مورد نظر خود از هوش مصنوعی به کار گرفته شده در سیستم‌های مسیریابی این خودرو بپرسند. البته این آپشن ممکن است در همه کشور‌ها قابل استفاده نباشد.

آئودی A4

آئودی A4

سیستم های اپل کارپلی و اندروید اتو نیز مانند سابق بر روی این خودرو کار می‌کنند و شما به راحتی می‌توانید با گوشی هوشمند خود به سیستم MMI متصل شوید و از امکانات مسیریابی و سرگرمی ‌این خودرو استفاده کنید. علاوه بر این سیستم های کنترل از راه دور که بر روی گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند قابل نصب هستند این بار با نمایش سرعت، قفل کردن و باز کردن درهای ماشین، هشدار حالت قرارگیری چرخ‌های ماشین و بسیاری از امکانات دیگر در دسترس هستند. با این امکانات پیش‌بینی می‌شود خرید و فروش آئودی A4 در بازار جهانی سهم قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.
در پایان باید اشاره کنیم که نسل جدید آئودی A4 در بخش فنی تغییری نداشته و با همان مشخصات نسل‌های قبلی خود یعنی موتوری 2لیتری، 4 سیلندر که توانایی تولید نیرو 252 اسب بخار را دارد، به بازار عرضه می‌شود.

منبع : ویرلن
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد