موضوعات داغ

قیمت تلوراید اعلام شد؛ جانشینی شایسته‌ برای کیا موهاوی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
کیا تلوراید بالاخره به عنوان جانشین مدل موهاوی از اواخر امسال و به عنوان مدل 2020 به بازار خواهد آمد و اطلاعات آن نیز در وبسایت کیا قرار گرفته است. قیمت پایه‌ی کیا تلوراید 31 هزار دلار به اضافه ی 1045 دلار هزینه ی عوارض و تحویل خودرو است.
همگی تیپ های این خودرو در قسمت فنی خود از موتور قدرتمند V6 با حجم 3.8 لیتر استفاده می کنند که می تواند 291 اسب بخار قدرت و 355 نیوتون متر گشتاور تولید کند. ارسال نیرو هم با یک گیربکس 8 دنده اتوماتیک انجام می شود. کیا تلوراید در حالت عادی یک خودروی دیفرانسیل جلوست اما می توان سیستم دو دیفرانسیل را برای آن سفارش داد.

کیا تلوراید

کیا تلوراید

تیپ پایه ی کیا تلوراید LX نامیده می شود و در لیست امکانات استاندارد آن مواردی چون سیستم پیشگیری از تصادف، رادار بین خطوط، سیستم هشدار نقطه کور، سوئیچ هوشمند و استارت دکمه ای به چشم می خورند.

کیا تلوراید

کیا تلوراید

یک تیپ بالاتر، S نام دارد و ۳۴ هزار دلار قیمت دارد. این مدل به رینگ اسپرت 20 اینچی، سانروف، تنظیم برقی صندلی راننده و گرمکن صندلی های جلو مجهز است. امکان سفارش صندلی های اصطلاحا خلبانی نیز برای ردیف دوم این مدل وجود دارد که البته در صورتی که آنها سفارش دهید قابلیت حمل سرنشین خودرو از 8 نفر به 7 نفر کاهش پیدا می کند.

کیا تلوراید

کیا تلوراید

مدل بعدی تلوراید EX نامیده می شود و به تودوزی چرمی، تنظیم برقی برای هر دو صندلی جلو، سردکن صندلی های جلو، آفتاب گیر عقب، صندوق عقب برقی و سیستم کمکی رانندگی در بزرگراه مجهز است. ابعاد نمایشگر سیستم مالتی مدیا در این مدل از 8 اینچ به 10.25 اینچ افزایش پیدا کرده است.

کیا تلوراید

کیا تلوراید

آخرین مدل تلوراید با نام SX دارای 41 هزار دلار قیمت است. این مدل از نظر تجهیزاتی کامل بوده و به چراغ های اصلی و مه شکن از نوع LED، سانروف دوگانه، سیستم صوتی هارمن کاردون، دوربین دید 360 درجه، نورپردازی داخل کابین و نمایشگر 7 اینچی در بین نشان دهنده ها مجهز است. پکیج Prestige نیز در این مدل به قیمت 4 هزار دلار عرضه می شود که شامل تودوزی چرم ناپا، سیستم هداپ دیسپلی، گرمکن فرمان و گرمکن و تهویه برای صندلی های عقبی می شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/22
فوق العاده واقعا خودروساز های کره در طراحی محصولات خودشون بی نقص عمل میکنن
1397/11/28
توش کپی بی ام و اتاق ۷ 😂😂😂😂😂