موضوعات داغ

نوآوری در طراحی قسمت بار دوجRam؛ انقلابی در دنیای وانت ها

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
وانت هایی که امروزه با نام رم Ram در بازار هستند قبلا با نام دوج رم شناخته می شدند اما حالا رم یک برند مستقل بوده و وانت هایش را با نام خود به بازار عرضه می کند. رم به عنوان یکی از مهم ترین سازندگان وانت در دنیا از ایده ی جدیدی برای هرچه کاربردی تر کردن خودروهای خود رونمایی کرده است که Ram Multifunction Tailgate نام دارد.

در عقب Ram

در عقب Ram

این در عقب جدید بر خلاف وانت های دیگر که یک در بزرگ دارند از دو در تشکیل شده که به صورت 40/60 فضای عقب را پوشش داده اند و در جهت خلاف هم باز می شوند.
استفاده از چنین چیدمانی کار کردن با وانت را بسیار ساده تر می کند ضمن اینکه امکان باز کردن این درها به سمت پایین همانند دیگر وانت ها نیز وجود دارد. با باز کردن این درها به طرفین می توان به راحتی به فضای بار پشت وانت دست پیدا کرد. این درها در هنگام باز شدن به طرفین نیز می توانند تا 88 درجه باز شوند. امکان باز کردن تنها یکی از آنها نیز در صورت نیاز وجود دارد.

در عقب Ram

در عقب Ram

این درها در هنگام باز شدن به پایین می توانند وزنی نزدیک به یک تن یا 2000 پوند را تحمل کنند.
رم در کنار این در عقب جدید یک پله ی جمع شونده را به صورت آپشن عرضه می کند که از طریق آن به راحتی می توان به فضای عقب وانت قدم گذاشت.
این در عقب جدید 995 دلار قیمت دارد و پله ی تا شونده نیز 295 دلار قیمت دارد. اولین خودرویی که به همراه این در عقب جدید عرضه خواهد می شود مدل رم 1500 است که از نیمه ی سال 2019 وارد بازار خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد