موضوعات داغ

قراردادهای پیش فروش خودرو تغییر می کند

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
به تازگی رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، موظف به بررسی و بازنگری قراردادهای پیش فروش خودروهاست. این بازنگری و بررسی مربوط به پیش فروش هایی می شود که هم اکنون از سوی شرکت های خودروسازی در جریان است.
رضا رحمانی اضافه کرد: قراردادهایی که به موجب پیش فروش ها منعقد می شوند یا دیگر قراردادهای مربوط به صنعت خودرو، باید مطابق با قوانین مربوطه تنظیم شوند. وظیفه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان نیز حفاظت از حقوق مصرف کنندگان است.
به نقل از پرشین خودرو، وزیر صمت اعلام کرد: شرکت های خودروسازی و واردکنندگان، موظف به حفظ حقوق مصرف کنندگان و عمل به تعهدات خود هستند و این مساله تنها مربوط به حوزه خودرو نمی شود. دستور العمل ها و قوانینی که مربوط به زمان تحویل خودرو و قیمت نهایی هستند، باید از سمت خودروسازان مورد توجه قرار بگیرند و از مردم نیز می خواهیم که به خودروسازان فرصت دهند و به آنها اعتماد داشته باشند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/22
کدوم قوانین؟ تا حالاشم رو کدوم قوانین بود که ازین بعدش چی بشه
شرکتی که تولید اندازه نداره با پیش فروش دو سال دیگه دلالی میکنه واجد کدوم قوانینه؟!
1397/11/23
جناب آقای رحمانی کدوم قانون رو می فرمایین!با دستور شما خودروسازان از قانون کشور معاف می شوند. آقای رحمانی شما اصلا حرف نزنین خیلی بهتره هستش اگه استعفا بدین مردم خوشحال می شوند.