موضوعات داغ

اولین اطلاعات از نسل جدید تویوتا لندکروزر و لکسوس LX مدل 2020

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
از سال 2008 تاکنون، خودروی شاسی بلند تویوتا لندکروزر بر روی نسل فعلی خود استوار بوده است و حالا وقت آن رسیده تا شرکت خودروسازی تویوتا تحولی بزرگ در این برند ایجاد کند. برهمین اساس منابع محلی ژاپنی مدعی هستند که شرکت خودروسازی تویوتا در سال 2020 میلادی و براساس یک خودروی شاسی بلند کانسپت که در ماه های آینده معرفی خواهد شد، توسعه نسل جدید تویوتا لندکروزر را به پایان رسانده و به معرفی آن خواهند پرداخت.
گفته می‌شود که نسل جدید تویوتا لندکروزر براساس یک شاسی فولادی ساخته خواهد شد و بجای پیشرانه هشت سیلندر 5.7 لیتری، یک پیشرانه جدید شش سیلندر 3.5 لیتری دریافت خواهد کرد که برای جبران تعداد و حجم کمتر سیلندرهای اتومبیل از توربوشارژر برای تولید قدرت بیشتر استفاده خواهد کرد. نیروی این موتور هم توسط یک جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیک بجای گیربکس 8 سرعته سابق دریافت شده و به سمت چرخ‌ها ارسال می شود. هرچند احتمال ارائه سیستم های محرک ترکیبی برای نسل جدید تویوتا لندکروزر بسیار بالا خواهد بود.

نسل جدید تویوتا لندکروزر در راه است

نسل جدید تویوتا لندکروزر در راه است


تویوتا لندکروزر با آخرین فناوری‌های کمک راننده وارد بازار خواهد شد و این موضوع شامل سیستم تشخیص عابر پیاده در شب به همراه سیستم جلوگیری از برخورد نیز خواهد شد که در صورت عدم واکنش راننده وارد عمل شده و می‌تواند از تصادف جلوگیری کرده و یا اینکه تاثیر آن را کمتر کند.
معرفی نسل جدید تویوتا لندکروزر به این معنی خواهد بود که نسل جدید لکسوس LX هم از راه خواهد رسید. با این حال جزییاتی از طراحی و ساخت نسل جدید لکسوس LX از سوی تویوتا و لکسوس ارائه نشده است و تنها شایعاتی وجود دارد که شرکت سازنده طراحی و ساخت 2 نسخه متفاوت را دردستور کار خود قرار می دهد. برخی منابع دیگر هم مدعی هستند که شرکت خودروسازی تویوتا به طور همزمان نسل جدید تویوتا لندکروزر و لکسوس LX را معرفی خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد