موضوعات داغ

عجیب تر از پیش بینی ها؛ معرفی نسخه باری میتسوبیشی اوتلندر PHEV

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
میتسوبیشی برای بازار انگلستان محصولات ویژه ای را برای عرضه دارد که یکی از جدیدترین آنها مدل باری کراس اوور اوتلندر است که فضای عقب آن مخصوص حمل بار است. میتسوبیشی جدیدا از مدل پلاگین هیبریدی این خودرو با کد PHEV رونمایی کرده است و آن را با قیمت 25 هزار پوند یا به عبارتی 32 هزار دلار در این بازار به فروش خواهد رساند.
در این مدل که یک خودروی تجاری مخصوص حمل و نقل بار است دیگر صندلی های عقبی حذف شده اند و به جای آنها فضای بار مسطحی به طول 165 میلیمتر، عرض 1000 میلیمتر و ارتفاع 800 میلیمتر ایجاد شده است. این کراس اوور باری توانایی حمل 510 کیلوگرم بار دارد که به نظر کافی می رسد.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV باری

میتسوبیشی اوتلندر PHEV باری

این مدل، اوتلندر PHEV Commercial نام دارد و از امکانات استاندارد آن میتوان به رینگ های اسپرت 18 اینچی، دوربین دید عقب، گرمکن صندلی ها، گرمکن شیشه ها، نمایشگر لمسی مجهز به اندروید اتو و اپل کارپلی، بلوتوث و رادیوی دیجیتال اشاره نمود.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV باری

میتسوبیشی اوتلندر PHEV باری

قوای مورد نیاز این مدل از پیشران هیبریدی مشابه با PHEV استاندارد تامین می شود. این مجموعه از یک موتور آتکینسون 2.4 لیتری بنزینی و دو الکتروموتور تشکیل شده که هر یک از آنها روی یکی از اکسل ها نصب شده اند.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV باری

میتسوبیشی اوتلندر PHEV باری

مجموع قدرت موتور این مدل به 163 اسب بخار می رسد. شتاب صفر تا صد کیلومتر و حداکثر سرعت اوتلندر PHEV باری نیز 10.5 ثانیه و 170 کیلومتر بر ساعت است.
بر اساس تست های انجام شده در WLTP این خودرو دارای مصرف سوخت ترکیبی 2 لیتر در هر 100 کیلومتر است و در حالت تمام برقی نیز می تواند 45 کیلومتر را طی کند.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV باری

میتسوبیشی اوتلندر PHEV باری

سه حالت رانندگی مختلف در اوتلندر PHEV با نام های نرمال، برفی و Lock در دسترس راننده هستند که انتقال نیرو به چرخ ها را تحت شعاع قرار می دهند. میتسوبیشی برای بهبود توانایی های این مدل اقدام به بهینه سازی سیستم فرمان و سیستم تعلیق کرده است و فرمان آن را در مقایسه با مدل قبلی تیز تر کرده اند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/2
اوتلندر بار کش😐😐😐
ابهت این ماشین رو از بین بردید.