موضوعات داغ

بدترین شهرهای جهان از نظر اتلاف وقت در ترافیک + جدول

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
مهم نیست که ترافیک چقدر بد است و شما بیشتر از رانندگی، وقت خود را در ترافیک سپری می‌کنید. اما همیشه می‌توانید از این فکر لذت ببرید که برخی از کشورهای جهان ترافیکی بسیار بدتر از شهر شما دارند! مگر اینکه شما یکی از ساکنین شهرهایی باشید که در ادامه سعی داریم آنان را معرفی کنیم.
باتوجه به تحقیقات اخیر که داده‌های آن از طریق Inrix Global Scorecard مربوط به سال 2018 میلادی جمع آوری شده است، می‌توان اول از همه به شهر "بوستون" واقع در ایالت ماساچوست اشاره داشت. این شهر به نظر می‌رسد که یک شهر آرام و بی دردسر باشد، اما جالب است بدانید که مردم این شهر سالیانه 164 ساعت از وقت خود را در ترافیک سپری می‌کنند و راننده سالیانه 2291 دلار از پول خود را در ترافیک هدر می دهد تا در مجموع هزینه قابل توجه 4.1 میلیارد دلاری در سال تنها برای این شهر بدست آید تا به عنوان یکی از شهرهای پرترافیک آمریکا شناخته شود.
در جایگاه دوم لیست، پایتخت کشور ایالات متحده آمریکا قرار می‌گیرد که رانندگان محلی مجبور هستند سالیانه چیزی حدود 155 ساعت را در ترافیک سپری کنند. با این حال، به نظر می‌رسد مشکل اساسی از سوی گردشگران باشد که با عدم آگاهی دقیق خود از شرایط موجود، به حجم ترافیک شهر واشنگتن اضافه می‌کنند و در موضوع دیگر هزینه از دست رفته مطرح خواهد شد که برای شهر واشنگتن در طول 1 سال معادل 4.6 میلیارد دلار خواهد بود که می توانید در جدول زیر جزییات بیشتر 25 شهر شلوغ با بیشترین هدر رفت سرمایه رانندگان را شاهد باشید.

میزان هدر رفت وقت و هزینه در ایالات متحده آمریکا

میزان هدر رفت وقت و هزینه در ایالات متحده آمریکا


در محدوده جهانی، موضوع کمی تغییر خواهد کرد و طبق آمار اعلامی از سوی INRIX و باتوجه به رنکینگ IMPACT، شهر موسکو واقع در کشور روسیه شلوغ‌ترین شهر جهان خواهد بود و رانندگان این شهر سالیانه 210 ساعت از وقت خود را در ترافیک سپری می کنند، اما شلوغ ترین شهر جهان بودن به معنی بیشترین زمان هدر رفته برای رانندگان نخواهد بود و گاهی اوقات شهرهای شلوغ می توانند ترافیک روانی داشته باشند. به همین منظور رانندگان شهر "بوگاتا" کشور کلمبیا هستند که در محدوده جهانی بیشترین هدر رفت زمان را به مدت 272 ساعت خواهند داشت و برای طی کردن هر مایل به طور میانگین 8 دقیقه در انتظار هستند که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

میزان هدر رفت وقت و هزینه در سطح جهانی

میزان هدر رفت وقت و هزینه در سطح جهانی



میزان هدر رفت وقت و هزینه در انگلستان

میزان هدر رفت وقت و هزینه در انگلستان



میزان هدر رفت وقت و هزینه در آلمان

میزان هدر رفت وقت و هزینه در آلمان



میزان هدر رفت وقت و هزینه در سطح اروپا

میزان هدر رفت وقت و هزینه در سطح اروپا

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد