موضوعات داغ

دعوتنامه پرداخت مابه التفاوت قیمت پیکاپ ریچ صادر شد + قیمت

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
پیکاپ ریچ در حال حاضر به عنوان ارزان ترین پیکاپ بازار شناخته می شود که روند مونتاژ آن، بر عهده گروه خودروسازی سایپا قرار دارد. این خودرو در حقیقت نسخه چینی شده نیسان پیکاپ یا نیسان فرانتیر است که پس از تحریم های خودروسازی در سال 90 و 91، جایگزین این خودرو در خط تولید پارس خودرو شد. در نمایشگاه های خودرو اخیر، پارس خودرو از نسل جدید پیکاپ ریچ رونمایی کرد و در آینده نزدیک، باید شاهد ارایه نسل دوم این خودرو از سوی پارس خودرو باشیم.
اخیرا دعوتنامه های تکمیل وجه پیکاپ ریچ ، برای کسانی که این خودرو را پیش خرید کرده بودند، صادر شده و قیمت این خودرو در این دعوتنامه، به 129 میلیون و 900 هزار تومان رسیده است. به دلیل بازاریابی ضعیف پارس خودرو، این محصول در طی سالهای حضور خود نتوانسته در بازار درخشش خاصی داشته باشد و از همین رو، مشتریان ترجیح می دهند به جای خرید یک پیکاپ ریچ صفر، نسخه های کارکرده پیکاپ های ژاپنی را خریداری کنند. در بازار آزاد این خودرو با قیمتی در محدوده 145 الی 147 میلیون تومان آگهی می شود و رقبای عمده آن، پیکاپ کاپرا 2 و آمیکو آسنا هستند.

دعوتنامه پرداخت مابه التفاوت پیکاپ ریچ

دعوتنامه پرداخت مابه التفاوت پیکاپ ریچ


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/6
بله صادر شده و غیر قانونی میباشد قیمت ابان 97 برای موعد تحویل شهریور و مهر فرستادن و قیمت را عطف بماسبق نمودن و ما کلیه مدارک را دادیم و شکایت کردیم و کلیه نهاد هایی که صحبت کردیم غیر قانونی بودن را تایید کرده اند