موضوعات داغ

قیمت جدید خودروهای وارداتی در بازار تهران + جدول

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با گشتی در خیابان های بهشتی و مطهری تهران که همواره بورس خرید و فروش خودرو های وارداتی و نمایندگی های خودروهای وارداتی است، سایه سنگین رکود در این خیابان ها مشاهده می شود.
بنا به گفته های یکی از فعالان بازار خودروهای وارداتی اکنون در بدترین زمان خرید و فروش به سر می بریم، چرا که خریداران این دسته از خودروها برای کاهش قیمت دست نگه داشته اند و فروشندگان نیز به دلیل بسته بودن واردات و بهانه دپو خودروها و افزایش مجدد قیمت ها خودروها را به فروش نمی رسانند.
رشد مجدد قیمت خودروها تنها در خصوص خودروهای داخلی صورت نپذیرفته و خودروهای وارداتی و خارجی نیز یکی رشد 10 تا 15 درصدی را در قیمت های خود تجربه کرده اند. گواه این ادعا افزایش حدود 100 الی 150 میلیونی قیمت لکسوس NX است.
به نظر می رسد که بروز اخلال در روند ترخیص خودروهای وارداتی در گمرک مانده نیز مشکل دیگری باشد که در همین راستا روی داده است.
در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار:

قیمت خودروهای وارداتی

قیمت خودروهای وارداتی

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/7
منتطر باشید تا مردم بخرن با این قیمتا !!!
1397/12/7
ای دولت خونخوار تا کی میخای جون مردم خودتو بگیری؟؟دلیل افزایش این قیمت جز اینه که قیمت اشغالای داخلی رفته بالاتر؟؟وگرنه دلار تا 20 تومن هم رفت اینقد قیمتا بالا نرفت.کی قیمت اشغالای داخلی رو میبره بالا؟دولت.واقعا چراااااااا؟؟؟؟ چرا این همه پول پرست شدن و ول نمیکنن این مردم به زندگیشون برسن؟بخدا ما چه گناهی کردیم باید ببینیم خودمون و عزیزامون دارن جون میدن زیر بار گرونی؟؟این مملکت اینقد داره که ایرانی جماعت رو همه کشورا بپرستن اما شماها چیکار کردین با ایران؟ بخدا راه پول در اوردن چیز دیگست و راه های بیشتری هست که بشه پول بیشتر اورد تو این مملکت.چرا از مردم خودمون میخواین بگیرین؟؟؟؟ خیلی وقته دست 95 درصد مردم دیگه به این ماشینا نمیرسه و فرقی هم نمیکنه هر چقد باز بره رو قیمتا اما واقعا میخوام دلیلشو بدونم؟چرا ما نباید با دنیا صلح باشیم؟تا کی قرار زندگی کنیم؟90 سال بعد هیچ کدوم از ماها دیگه نیستیم و یه نسل جدید میاد پس چه ارزشی داره ظلم کردن؟ظالما چطور میخواین یه روز جواب پس بدین؟اسم تمام دولتمردان یه روز تو تاریخ نوشته میشه و تا ابد بهتون لعنت فرستاده میشه.نمیدونم چرا هیچ جای دنیا مثل ایران نیست.دولت کاری کرده که هممون اینطور شدیم مقصر تمام کارها و وحشی بازی هامون دولته.کارگری تو یه کشور دیگه صد شرف داره به این قبرستونی که داخلشیم.وضع هممون اینه و کسی که جز این فکرا تو سرشه قطعا میخواد ادا در بیاره
1397/12/9
میخای جون مردم خودتو بگیری،منظورت چیه؟
1397/12/9
درود بر تو که حرف دل ایرانی هارو زدی :(
1397/12/8
خبر آمد خبری در راه است....
یادمه برج 2 ماشین خارجی شروع شد به گرون شدن پشت بندش دلار شروع کرد به سبقت گرفتن... من راننده اسنپ هستم و یه دکتری اقتصاد رو سوار کرده بودم با دلیل و منطق از دلار 27 هزار تومن صحبت کرد برام و گفت تا اردیبهشت روزهای خوشتون رو میگذرونید. از اردیبهشت 98 تازه استارت زندگی به سبک کره شمالی رو ایرانی ها تجربه خواهند کرد