موضوعات داغ

وعده وزارت صنعت به تاکسیرانی محقق نشد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری اظهار داشت: در سی و چهارمین کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا که در تاریخ 12 دی 97 در سازمان محیط زیست برگزار شد، خودروسازان متعهد شدند که هفته‌ای 250 دستگاه خودرو را به تاکسیرانی جهت تحویل به متقاضیان ثبت‌نامی اختصاص دهند که بعد از گذشت 2 ماه هنوز این وعده عملی نشده است. وی ادامه داد: امیدواریم وعده وزارت صنعت برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی زودتر عملیاتی شود.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصر خودرو، وی در ادامه افزود: از ابتدای سال جاری 1500 دستگاه تاکسی نوسازی شده است. حال با توجه به وعده وزارت صنعت و خودروسازان، اگر بتوانیم هفته‌ای 200 دستگاه به ناوگان تاکسیرانی ملحق کنیم با وجود اینکه این تعداد نسبت به حجم انباشت فرسودگی تاکسی‌ها تعداد ناچیزی محسوب می‌شود، اما حداقل فرآیند نوسازی متوقف نخواهد شد.
مرتضی ضامنی با اشاره به اینکه هنوز 200 دستگاه دو هفته نخست تحویل داده نشده، تصریح کرد: وزارت صنعت با توجه به ظرفیت تولید خودروسازان وعده تامین هفته‌ای 200 دستگاه را به تاکسیرانی داد که هنوز تاکسی‌های هفته اول و دوم تحویل داده نشده که امیدواریم این طرح به زودی اجرایی شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/12
خودروسازان که اکثر بازار کشور را در دست دارن و مدعی صادرات پراید با قیمت 6000 دلار هستند!
چرا تاکسی ها باید داخلی باشد؟
برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی اجازه واردات خودرو های خارجی دست دوم را بدهند!
مگر نگفتند تویوتا 10 سال کارکرده تاکسی فرودگاه از تاکسی صفر کیلومتری که شرکت های داخلی تحویل میدهند الایندگی کمتری دارد؟
پس چرا کاری نمیکنند؟