موضوعات داغ

شرایط فروش ویژه مدیران خودرو برای سازمان های طرف قرارداد + جدول

عکس مطلب اول
شرکت مدیران خودرو به منظور ارج نهادن به پرسنل شاغل و بازنشسته شرکت های طرف قرارداد، شرایط متنوع و استثنایی فروش محصولات خود را برای این عزیزان در نظر گرفته است. گفتنی است در صورتی که نام سازمان یا شرکت متقاضیان در بین شرکت های طرف قرارداد با مدیران خودرو باشد، می توانند با مراجعه به نمایندگی‌های منتخب مدیران خودرو در سراسر کشور که جدول آن در ادامه مطلب قرار گرفته است، نسبت به ثبت نام خودرو با شرایط ویژه اقدام فرمایید.

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو



لیست نمایندگان فروش سازمانی

لیست نمایندگان فروش سازمانی



سازمان های طرف قرارداد

سازمان های طرف قرارداد

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/12
سلام من همین امروز به نمایندگی مراجعه کردم و بهم گفتن این شرایط تا دیروز ساعت 8 شب باز بوده و الان باز نیست.....
1397/12/12
میشه بپرسم استدلال شما برای خرید کردن از یه برند جفنگ با این قیمت های تخیلی چیه ؟؟؟؟ خدا رو شکر که تموم شد مطمئنا تا امثال شما هستن این اوضاع درست نمیشه
1397/12/12
با این قیمت ها بهترین تشکری که میشه از شما کرد این هست که برین به جهنم ، ماشین های بنجل چینی با این قیمت ها ؟؟؟ مردم تو تامین خوراکشون موندن اونوقت ارواح عمتون شرایط فروش گذاشتین ؟؟؟
1397/12/12
وجدانن این همون شاسی تنبل و خشک دو سال پیشه شتاب 13 ثانیه که 80 -90 تومن بود توفم روش نمینداختی و هر کسی داشت رو مسخره میکردی میگفتی ماشین چینی خریده . این همونه بخدا الان چطوری دلت میاد این همه پول بدی براش خو لامصب تو این پولو میدی میخری مهر تایید میزنی به قیمت امسال این ماشین ها. لگن نخرید همیشه ماه پشت ابر نمیمونه یه روزی میاد که این وضع بر میگرده و رو سیاهی میمونه به ذغال توی دلال و توی خودرو ساز
1397/12/14
خیلی جالبه یه طور نوشته ماهانه ۹ میلیون ادم فکر میکنه ایرانیها حقوق یک کویتی رو میگرن. کسایی که بابت این ماشین اقساط میپردازن دل شیر دارن . خدا نسلتونو نیست و نابود کنه که قشر متوسط جامعه هم تو کف خودرو ساخت چین موندن.کارمند و کارگر این مملکت در سال ۹۰۰ هزارتومن پس انداز ندارن !!!!!