موضوعات داغ

اقدام عجیب سایپا؛ لغو مجوز یک نمایندگی در راستای حمایت از مشتریان !

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در روزهای اخیر یکی از شهروندان کرمانی با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های سایپا در کرمان که به منظور پیگیری امور مربوط به خرید خودرو صورت گرفته بود، با برخود ناشایست یکی از پرسنل‌های این نمایندگی مواجه شد. این شهروند با طرح شکایتی نسبت به این برخورد ناشایست و بررسی موضوع در سریعترین زمان، تخلف این پرسنل محرز شد. بعد از محرز شدن این موضوع مجوز نمایندگی به دلیل توهین به مشتریان و عدم تکریم آنان تعلیق شد.
همواره مدیرعامل سایپا تکریم مشتریان را یک اصل نامیده و این مورد سرلوحه و خط مشی تمام مدیران، نمایندگی‌ها و کارکنان خودروسازی سایپا بوده و در صورت عدم رعایت آن با آن برخورد قاطع خواهد شد و عدم تکریم مشتریان به هیچ وجه قابل بخشش نیست.

توجه: تصویر انتخاب شده تزئینی است

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/15
این مقاله رپورتاژ آگهی است وما در آن هیچ نقشی نداریم
1397/12/15
اگر فیلم نمیگرفتن کسی صداش درنمیومد
1397/12/15
با سلام.میخواستم ازتون بخوام که وقتی شما اتفاق اصلی که کتک زدن یک خانوم توسط نماینده سایپا بود رو اصلا منعکس نمیکنید.الانم که این اقدام نمایشی رو با عنوان (اقدام عجیب) منعکس نکنید.هر چند که الان هر جای دیگه دنیا بود این اقدام عادی ترین کاری بود که میکردن(کاری به این ندارم که ویدئویی موجود هست که خود مسئولان سایپا گفته بودن این اقدام نمایشی رو انجام خواهند داد و بعدش دوباره بعد چند وقت نمایندگی باز میشه).پس لطفا همونطوری که ما بینندگان شما رو به عنوان بهترین متولی خبررسانی در این حوزه انتخاب کردیم ،شما هم اتفاقاتی مشکلاتی که برای مردم ایجاد میکنن رو حتما منعکس کنید
1397/12/16
تکریم بخوره توسر تان خودرو مردم بگین کی تحویل میدین
1397/12/16
آخرین جک سال 97 !
1397/12/16
فکر کنم آرم رپورتاژ آگهی رو یادتون رفته بزنید!!! اگه قرار بر این بود که باید در همه نمایندگی های سایپا رو گل میگرفتن.
1397/12/16
الان دیگه همه مردم باید یه دوربین به خودشون وصل کنند تو هر اداره و ارگانی حقشون خورده شد بتونن حقشون رو بگیرن :|