موضوعات داغ

تخریب نیمی از ساختمان نمایشگاه خودرو تسلا بر اثر آتش سوزی

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
چند روز قبل آتشسوزی بزرگی در یکی از نمایشگاه های خودروی تسلا در شهر Crawley اتفاق افتاد. ابعاد آتشسوزی به قدری بود که برای مهار کردن آن حدود 50 آتش نشان و 8 خودروی آتش نشانی در محل حادثه حضور یافتند. در طی این آتش سوزی حدود 25 درصد ساختمان تسلا توسط شعله‌های مستقیم آتش و 25 درصد آن توسط گرما و دود حاصل از آتش سوزی تخریب شده است. همچنین طبق گفته های یک شاهد، آتشسوزی یاد شده با تعداد زیادی انفجار های کوچک همراه بوده است.
البته بر اساس گفته‌های اطلاعات آتش نشانی پس از انجام تحقیقات مشخص شده است که خودروهای تسلا، شارژرها و یا باتری های آنها دلیل وقوع آتشسوزی اخیر نبوده اند و این آتشوزی کاملا اتفاقی رخ داده است. همچنین یکی از سخنگویان شرکت خودروسازی تسلا در این خصوص بیان کرد که آنها به همراه با مرکز آتشنشانی به دنبال یافتن دلیل این اتفاق می باشند و در طی وقوع این اتفاق هیچ یک از اعضای شرکت تسلا و یا مشتریان هیچ صدمه‌ای ندیده اند.
گفتی است که این اتفاق کمی پس از اعلام برنامه های اخیر شرکت خودروسازی تسلا به وقوع پیوست و طبق این برنامه های جدید، شرکت تسلا در نظر دارد از تعداد نمایشگاه‌های خودروی خود در شهر‌های مختلف بکاهد تا بتواند از این طریق قیمت محصولات خود را کاهش دهد. تسلا قصد دارد تا در عوض نمایشگاه های واقعی و فیزیکی، سیستم‌های فروش اینترنتی خودروهای خود را تقویت نماید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/26
انشاالله یه اتفاق بزرگتری برای لگن مونتاژ کنهای زیان ده ما بیافته از شرشون راحت شیم به حق علی.