موضوعات داغ

قسمت نهم از فصل سوم گرندتور منتشر شد + لینک دانلود

عکس مطلب اول
در یک جمعه دیگر، شاهد انتشار قسمت جدیدی از مجموعه گرندتور هستیم و البته رفته رفته حسرت ها شروع می شوند، چرا که تنها چند قسمت دیگر تا پایان این سری سیزده قسمتی باقی مانده و پس از آن، خودرو دوستان باید تا مدتها منتظر ارایه یک قسمت جدید از این مجموعه بمانند.
قسمت نهم از فصل سوم گرندتور، ساختاری کاملا عادی دارد و شامل چند بخش مختلف می شود. در بخش اول، ریچارد هموند به بررسی آستون مارتین ونتیج جدید می پردازد. این خودرو می تواند در یک دقیقه و بیست ثانیه دور پیست گرندتور را طی کند و در جایگاه یازدهم جدول ، مشابه پورشه 911GTR S قرار گیرد. در بخش دوم، جیمز می به بررسی روابط بین شورولت کوروت و پروژه های فضایی دولت آمریکا می پردازد.
بخش سوم از قسمت نهم، قطعا برای بسیاری از ایرانیان جذاب خواهد بود، چرا که جرمی کلارکسون به سراغ سیتروئن C3 رفته تا این خودرو را مورد تست و بررسی قرار دهد. جرمی در این قسمت قصد دارد اثبات کند سیتروئن C3 به هیچ وجه خودروی خوبی نیست، و برای اثبات این ادعا، آزمون های مختلفی را اجرا می کند. نسخه مورد بررسی، مجهز به موتور سه سیلندر توربوشارژر 128 اسب بخاری بوده و در گام اول، حداکثر سرعت آن مورد بررسی قرار می گیرد که به رقم 182 کیلومتر بر ساعت بالغ می شود و با توجه به مصرف سوخت و سگمنتی که در آن قرار دارد، به هیچ وجه بد نیست. در ادامه خواهید دید که حداکثر سرعت این هاچ بک فرانسوی، به 124 مایل در ساعت یا 195 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید. در ادامه با قابلیت های جالب توجه سیتروئن C3 آشنا خواهیم شد که از آن جمله می توان به کشیدن یک کشتی 13 هزار تنی به مسافت 25 متر اشاره کرد. در ادامه، سیتروئن C3 ایرکراس تبدیل به ماشین پلیس می شود تا برای دستگیری مجرمین اقدام کند. اگر مایل هستید که این قسمت را مشاهده کنید، می توانید آن را از طریق کانال تلگرام خودروبانک، دانلود نمایید.
برای دانلود فصل سوم گرند تور به کانال تلگرام خودرو بانک مراجعه کنید:
دانلود قسمت نهم فصل سوم گرند تور

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد