موضوعات داغ

پر آپشن ترین مدل کیا سول در بازار جهانی چقدر قیمت دارد؟

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
کیا سول در بازار ایران خیلی خوش اقبال نبود اما در بازار جهانی با استقبال خوبی روبرو شد و حالا کیا از مدل 2020 این خودرو نیز رونمایی کرده است. اگر به آگهی های کیا سول در ایران سری بزنید مدل های 2013 این خودرو بین 250 تا 300 میلیون تومان قیمت دارند. جالب است گران ترین نسخه ی 2020 این خودرو یا تمامی آپشن ها در آمریکا تنها 30 هزار دلار قیمت دارد که به احتساب دلار 10 هزار تومانی حدود 300 میلیون تومان می شود.

کیا سول

کیا سول

کیا سول 2020 در شش تیپ مختلف با نام های LX، S، X-Line، جی تی لاین و جی تی لاین توربو به بازار عرضه می شود. قیمت مدل پایه 18485 دلار است.
فول ترین مدل با نام جی تی لاین توربو دارای قیمت پایه ی 28 هزار دلار بوده و از موتور 4 سیلندر توربو به قدرت 201 اسب بخار و گشتاور 264 نیوتون متر است. سایر مدل ها به موتور 2 لیتری با 147 اسب بخار قدرت و 178 نیوتون متر گشتاور مجهز اند. مدل توربو تنها با یک گیربکس 7 دنده دوبل کلاچ عرضه می شود.

کیا سول

کیا سول

این مدل به چراغ های اصلی و مه شکن LED، سانروف برقی و نمایشگر 10.25 اینچی مجهز است و در بخش ایمنی نیز از رادار بین خطوط، سیستم پیشگیری از تصادف، سیستم هشدار هوشیاری راننده، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم کمکی بین خطوط و کروز کنترل هوشمند برخوردار است.

کیا سول

کیا سول

این خودرو همچنین به همراه پنج رنگ بدنه و تودوزی چرمی ارائه می شود. برای کیا سول پکیج های آپشن در نظر گرفته نشده است اما می توان آپشن های جدا همانند کفپوش، پدال های اسپرت، کفپوش صندوق، چراغ خوش آمد گویی زیر در، باربند و محافظ رنگ بدنه را سفارش داد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد