موضوعات داغ

اطلاعات تازه از نسخه تولیدی پورشه Taycan تمام برقی؛ رقیب مخوف تسلا مدل S

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
نزدیک به 3.5 سال بعد از معرفی خودروی کانسپت Mission E توسط خودروسازی پورشه در حال حاضر این شرکت برای رونمایی کامل از این خودرو آماده میشود. خودروی یاد شده یک سدان تمام الکتریک بوده و Taycan نامگذاری شده است. اینطور به نظر میرسد که مراسم رونمایی از این خودرو در ماه سپتامبر امسال برگزار خواهد شد و با توجه به این اتفاق احتمالا در طی چند ماه آینده و در نمایشگاه خودروی فرانکفورد شاهد حضور این خودرو خواهیم بود. شرکت پورشه در این رابطه گفته است که به احتمال زیاد این خودروی برقی تا قبل از اتمام سال میلادی جاری برای فروش قرار خواهد گرفت.
از مشخصات این خودرو باید به استفاده آن از دو موتور قدرتمند الکتریکی که در مجموع چیزی بیش از 600 اسب بخار نیرو را تولید میکنند اشاره کرد. باتری کار شده در خودروی Taycan رانندگی تا مسافتی بیش از 500 کیلومتر را تامین میکند و تنها با 4 دقیقه شارژ کردن باتری این خودرو میتوان تا مسافتی معادل 100 کیلومتر رانندگی کرد !
پورشه Taycan اولین و مهمترین خودروی تمام برقی تولید شده توسط شرکت پورشه میباشد، از این روی طرفداران پورشه انتظارات فراوانی از این خودرو دارند که البته به نظر میرسد این شرکت خودروسازی بزرگ به خوبی جوابگوی این انتظارات خواهد بود. بر اساس گفته های این شرکت خودروی یاد شده قادر است 0 تا 100 کیلومتر را در مدت زمانی کمتر از 3.5 ثانیه طی کند و این در حالی است که یکی از خودروهای اخیر این شرکت یعنی پورشه Panamera Turbo S E-Hybrid این تست شتاب را در مدت زمانی برابر با 3.4 ثانیه به انجام میرساند.
این خودرو در حال حاضر به عنوان یک طرح اولیه و کانسپت برای عموم نمایش داده شده است و حدس زده میشود در سال 2021 این شرکت خودروسازی به عرضه این محصول تازه خود خواهد پرداخت. همچنین احتمال میرود که پس از عرضه پورشه Taycan این شرکت خودروسازی به تولید و عرضه خودروهایی مشغول خواهد شد که از نظر ظاهری شباهت های فراوانی با این خودرو دارند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد