موضوعات داغ

بی وای دی e1 معرفی شد؛ ارزان ترین محصول برقی بی وای دی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی "بی وای دی" جدیدترین خودروی شهری خود را به نمایش گذاشت. "ای وان (e1)"، خودروی ریز اندام تمام الکتریکی شرکت خودروسازی "بی وای دی" که ادامه دهنده راه "بی وای دی F0" خواهد بود، اما با تفاوت‌های اساسی که حتی شامل سیستم محرک و تجهیزات بکار رفته در آن هم خواهد شد تا بهترین گزینه برای مشتریان چینی شهرنشین باشد.
اول از همه طراحی ظاهری خودرو الهام بخش طراحی قدیمی خودروی "بی وای دی F0" بوده و چراغ‌های پیشانی آن بیشترین شباهت را به خودروی قدیمی F0 دارد، اما بی وای دی سعی کرده است خودروی نسل جدید خود را با تحولی اساسی آماده عرضه به مشتریان کند و اولین قدم برای رسیدن به این هدف، استفاده از یک سیستم محرک کاملا متفاوت و تمام الکتریکی خواهد بود و همین موضوع باعث شده تا چهره "بی وای دی e1" همانند خودروهای تمام الکتریکی پرورش داده شود.

بی وای دی e1

بی وای دی e1


طول کلی خودرو 3465 میلی متر، عرض آن 1618 میلی متر و همچنین ارتفاع اتومبیل 1500 میلی متر در نظر گرفته شده است و همین موضوع باعث شده تا فاصله بین دو محور 2340 میلی متری برای این خودروی شهری تمام الکتریکی بدست آید. سیستم محرک اتومبیل از یک موتور مگنت دائمی و مجموعه باتری لیتیوم منگنات تشکیل شده و توان تولید نیروی 61 اسب بخاری خواهد داشت که متاسفانه اطلاعات دقیقی از عملکرد این اتومبیل و یا محدوده حرکت آن با یکبار شارژ کامل ارائه نشده است و باید تا زمان ثبت سفارش و عرضه این خودرو صبر کنیم تا جزییات فنی بیشتر آن ارائه شود، اما قبل از آن باید بدانید که خودروی "بی وای دی e1" یک خودروی شهری کوچک ارزان قیمت نبوده و بر روی آن سنسورهای پارک عقب، دوربین دید عقب و همچنین آنتن باله کوسه مورد استفاده قرار گرفته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد