موضوعات داغ

قیمت خودرو در حال کاهش است

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران اتومبیل اظهار داشت: شرایط فعلی بازار خودرو اصلا خوب نیست و شاهد رکود در بازار خودرو هستیم. همچنین با توجه به افزایش عرضه نسبت به تقاضا و فروکش کردن هیجانات، قیمت خودرو در بازار روند کاهشی به خود گرفته است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصر خودرو، وی ادامه داد: در حال حاضر عرضه خودرو نسبت به ماه گذشته بیشتر شده و پیش‌بینی می‌کنیم در ماه آینده این افزایش ادامه پیدا کند. همچنین هیجاناتی که باعث شده بود افراد عادی وارد بازار شوند و اقدام به خرید خودرو به بهانه گرانتر شدن آن در آینده کنند، اکنون این هیجانات فروکش کرده و با افزایش عرضه نسبت به تقاضا شاهد کاهش قیمت خودرو در بازار هستیم. همچنین اگر خودروسازان روند عرضه محصولات خود را سرعت ببخشند قیمت خودرو افزایش پیدا نمی‌کند.
موتمنی در ادامه بیان داشت: رفتارهای هیجانی باعث شد تا قیمت پراید به 50 میلیون تومان برسد. هیچگاه قیمت پراید 50 میلیون نبوده و کسانی که اقدام به خرید خودرو کرده اند تا سودهای چندین میلیونی بکنند، باید منتظر ضررباشند. همچنین با افزایش عرضه باید منتظر کاهش قیمت‌ها در سال آینده باشیم.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/25
بسه اينقد دهن مردمو سرویس کردن
هر وقت پراید هفت میلیون سابق شد حرف بزنين
1397/12/25
خاک بر سر اون قوم صفویان بکنن که به راحتی از شرکت های دولتی ویران خودرو و سایپا مطمئن از مردن بازی میخورن و باعث شدن که سود اصلی رو این دو شرکت بکنن