موضوعات داغ

طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا برای نوروز 98 شروع شد + تصاویر مراسم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
صبح امروز با حضور مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا، رئیس پلیس راهور تهران، مدیر عامل های دو شرکت پارس خودرو و زامیاد و مدیر عامل های شرکت های خدماتی این گروه یعنی سایپا یدک و امداد خودرو سایپا، طرح خدمات و امداد نوروزی این شرکت برای نوروز 98 آغاز گردید. این طرح امداد، از 25 اسفند ماه سال جاری آغاز شده و تا 16 فروردین سال 98، یعنی پایان تعطیلات، ادامه خواهد داشت.
مطابق اعلام شرکت سایپا در این مراسم، هدف اصلی اجرای این طرح، فراهم نمودن اطمینان خاطر برای مسافران نوروزی است که مالک خودروهای این شرکت بوده و قصد مسافرت نوروزی دارند. با توجه به پیش بینی حجم سفرهای نوروزی، تمامی پایگاه ها و واحدهای امداد رسان سایپا در جاده های سراسر کشور، نسبت به اجرای خدمات خودرویی، اقدام خواهند کرد. شبکه خدمات پس از فروش سایپا، در این طرح برنامه دارد تا بهترین خدمات را در کمترین زمان به مشتریان ارایه کند.
در حاشیه این مراسم، مدیر عامل های شرکت های مختلف سایپا، از مالکان خودروهای این شرکت درخواست کردند تا در صورت بروز مشکل فنی برای خودروهایشان، تنها با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرند و از سپردن خودروی معیوب خود، به تعمیرگاه ها متفرقه، خودداری کنند.
تعداد نیروهای امدادی سایپا در این طرح که در قالب نمایندگی ها و تیم های امدادی توزیع شده اند، بالغ بر شش هزار نفر هستند. وظیفه نظارت بر عملکرد این شبکه سرویس گسترده، بر عهده 11 دفتر منطقه‌ ای و 20 انجمن صنفی تشکیل شده از بین نمایندگی هاست. علاوه بر آن، امداد خودرو سایپا در ایام نوروز، همکاری نزدیکی با دیگر ارگان های حاضر در بحث امداد جاده ای و نظارت بر رفت و آمد، نظیر پلیس راهور، هلال احمر، اورژانس و دیگر نهادهای فعال خواهد داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد