موضوعات داغ

رولزرویس بدون بی ام و، هرگز!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
رولزرویس در سال های اخیر بازار فروش بسیار موفقی را تجربه کرده است و حتی مدل شاسی بلند کولینان آنقدر سفارش دریافت کرده که فعلا خط تولید رولزرویس جوابگوی فروش بالای این خودرو نیست. این موفقیت را رولزرویس مدیون مالک باواریایی خود یعنی بی ام و است.
در حقیقت وابستگی رولزرویس به بی ام و آنقدر زیاد است که مدیر اجرایی این برند نیز به این مساله اعتراف کرده و گفته که رولزرویس بدون بی ام و از بین می رود. رولزرویس نه تنها کمک های مالی از بی ام و دریافت می کند بلکه بی ام و به این شرکت پشتیبانی فنی نیز می دهد و در مورد رعایت استانداردهای زیست محیطی و ایمنی با یکدیگر همکاری شدیدی دارند.
مدیر اجرایی رولزرویس مولر اتوس در مصاحبه ای گفته که بودن در گروه بی ام و واقعا باعث افتخار است و رولزرویس بدون بی ام و از بین می رود. رولزرویس از پشتیبانی بسیار خوبی از سوی بی ام و برخوردار است.
مولر همچنین عنوان کرد که رولزرویس را نباید به عنوان برند لوکس محصولات بی ام و حساب کرد و این یک برند اصیل انگلیسی است که از سوی بی ام و پشتیبانی می شود. بی ام و نیز به تاریخچه و اصالت رولزرویس احترام زیادی می گذارد و اهمیت زیادی دارد که خریداران رولزرویس احساس متفاوتی داشته باشند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد