موضوعات داغ

لذت در جاده؛ آشنایی با لامبورگینی هوراکان اسپایدر ۲۰۱۶

عکس مطلب اول
هوراکان اسپایدر یا مدل شناخته شده تر هوراکان ۶۱۰lp اسپایدر به عنوان کوپه شناخته شده است. تفاوت بین کوپه و اسپایدر سقف آن‌ها است.
موتور ۵.۲ لیتری۱۰v لامبورگینی هوراکان اسپایدر ۶۰۲ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن بر متر مربع گشتاور تولید می‌کند و در عقب خودرو قرار گرفته است. گیربکس ۷ سرعته کلاچ دوگانه دوپیو دسته دنده دارد و در مدل دو دیفرانسیلی که ۵۰% گشتاور را به چرخ‌های جلو و ۱۰۰% گشتاور را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند.
سقف خودرو لامبورگینی هوراکان اسپایدار یک سرپوش سبک است که سرعت خود را تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت فقط در زمان ۱۷ ثانیه افزایش می‌دهد و برای این کار باید کمی سوئیچ آن را نگه دارید. چه با سقف و چه بدون سقف خوب به نظر می‌رسد؛ این پوشش سه لایه است و شامل یک لایه پلاستیکی ترکیبی در وسط است که صدای داخل را به حداقل می‌رساند و شامل رنگ‌های مشکی، قهوه ای و قرمز است. اگر قصد پریدن بیرون از این خودرو را داشته باشید، میله محافظ متحرکی برای حفاظت از شما وجود دارد. زمانی که سقف خودرو باز است یک جداره کوچک که تقریباً در پشت صندلی‌ها تعبیه شده است صدای داخل اتاق را به حداقل می‌رساند؛ همچنین یک سد کننده باد وجود دارد که به شکلی فوق‌العاده ساده طراحی شده و می‌توان آن را بین صندلی و جداره نصب کرد. شیشه عقب خودرو برقی است و یک دریچه به موتور۱۰v باز می‌کند. وقتی سقف باز باشد شیشه عقب خودرو فقط تا ارتفاع معینی که لامبورگینی تعیین کرده است بالا می‌آید یعنی تا ستون‌های اتاقک؛ اما حتی اگر شیشه عقب هم بالا باشد باد موهای شما را به هم می‌ریزد. وقتی سقف را می‌بندید به اندازه مدل کوپه آن بی صدا است. هدر شیشه جلو به اندازه کافی دور است تا آسمان و خورشید در میدان دید شما قرار گیرند.
مدل اسپایدر ۱۱۹ کیلوگرم از مدل کوپه سنگین‌تر است، این یعنی به شتاب ۰ تا ۱۰۰، ۰.۲ ثانیه اضافه می‌کند. با این وجود ۳.۴ ثانیه هنوز هم عدد خوبی است. بالاترین سرعت اسپایدر به ۳۲۳ کیلومتر بر ساعت می‌رسد در این حالت سرعت کوپه کمی بیشتر است. با برداشتن سقف تغییر زیادی به چشم نمی خورد و هیچ تکان و لرزش شدیدی در فرمان مشاهده نمی‌شود. رانندگی در حالت دینامیک اسپایدر و در مسیرهای پر پیچ و خم بسیار قدرتمند است. شاسی هیبریدی آلومینیومی و فیبر کربنی اسپایدر توجیه کننده کنترل عالی این خودرو هستند؛ سختی در پیچیدن از کوپه بهتر و کمتر شده است.
از معایب این خودرو می‌توان به: سوئیچ قدرتمند آنیما که روی فرمان قرار گرفته اما فقط برای تنظیمات کلی و اولیه قابل استفاده است، اگر بخواهید حالت مسابقه‌ای را با کنترل پایدار و تعویض دنده روان‌تر و درگیری متوسط فرمان و حالت اسپرت ترکیب کنید قادر نخواهید بود این کار را انجام دهید.
با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو لامبورگینی هوراکان اسپایدر ۲۰۱۶ به آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.


منبع : ویرلن
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/8
من دنبال یه دونه مشکیش هستم.فقط بیرنگ باشه:|