موضوعات داغ

وحشت اشباح از تکنولوژی خودران بی ام و؛ روشی برای اطمینان بخشی به مشتریان! + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
استفاده از خودروهای خودران در بسیاری از کشورهای اروپا آغاز شده و بی ام و یکی از شرکت هایی است که در جهت توسعه این محصولات فعالیت می کند. این شرکت باواریایی، می خواهد مشتریان را متقاعد کند هیچ چیزی برای ترسیدن از خودروهای خودران وجود ندارد. بی ام و در ویدیویی تبلیغاتی جدیدی که ساخته، به مخاطبان نشان میدهد خودروهای خودران بی ام و تنها به انسان ها و موجوداتی که نفس می کشند، واکنش نشان نمی دهند، بلکه به افراد، در دنیای پس از مرگ نیز واکنش نشان خواهند داد.
سیستم خودران خودروهای بی ام و به طور بی وقفه ای در حال پیشرفت است و در فاز بعدی، این سیستم از تجربیات رانندگان انسانی در سراسر جهان، شروع به یادگیری می کند. برای این منظور، بی ام و خودروهای مشخصی را مد نظر قرار داده و رفت و آمد آنها را ثبت و ضبط خواهد کرد. این اطلاعات در حدود پنج میلیون کیلومتر رانندگی هستند. سیستم هوشمند خودران بی ام و بر اساس این اطلاعات جمع آوری شده، 240 میلیون کیلومتر اطلاعات مجازی نیز تولید خواهد کرد تا برای یادگیری سیستم خودران، استفاده شود. حجم اطلاعاتی که به طور روزمره جمع آوری می شوند، بالغ بر 1.5 ترابایت است.
بی ام و خودران

بی ام و خودران

بی ام و به دنبال آن است که در نسل آتی خودروهایش که از سال 2021 به بازار خواهند آمد، سطح سه از رانندگی هوشمند را بگنجاند و مالک خودرو قابلیت استفاده از سیستم رانندگی کاملا خودکار، در اتوبان ها را داشته باشد. در این حالت راننده باید همواره در دسترس باشد تا در صورت نیاز، اقدام به دخالت در عملکرد خودرو نماید. برخی از سیستم های خودران فعلی، نظیر سیستم اتوپایلوت تسلا در جایگاهی مابین سطح دو و سه قرار دارند، اما تمرکز بی ام و بر اجرایی کردن سطح سه از رانندگی خودکار است. برای آنکه یک خودرو بدون نیاز به راننده بتواند مسیر را از مبدا تا مقصد طی کند، نیاز به دست یابی به سطح پنج رانندگی خودکار خواهد بود که از دید مهندسان ب ام و تا رسیدن به این نقطه، سالها فاصله داریم.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/14
سلام. فکری که آلمانیا روی ساختن این تبلیغ کردن اگه یه ذره اشو کار و باره های مملکت داشتن الان من پراید قسطی سوار نبودم. ممنون از سایت خوبتون اگه جایگزین هم قیمت برای پراید و کلا محصولات سایپا داربد حتما توی یه مطلب بیارید خسته شدم ازش بخدا اگه این مطلبو بزارید کار خیلیا راه میوفته