موضوعات داغ

آشنایی با نسل جدید تویوتا کرولا ۲۰۲۰؛ غایب بزرگ بازار ایران

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
چندین ماه پیش بود که تویوتا کرولا 2020 از سوی این شرکت ژاپنی معرفی شد تا ادامه دهنده راه یکی از پرفروش ترین خودروهای تاریخ باشد. اکنون نمونه های تولید شده این خودرو آماده عرضه به بازار هستند و گران ترین نسخه از تویوتا کرولا 2020 ، 32,530 دلار قیمت خورده است. این قیمت ممکن است در ابتدا کمی تند باشد، اما امکاناتی که بر روی این خودرو نصب شده و بروز رسانی های صورت گرفته، ارزش این بهای پرداختی را خواهند داشت.
تویوتا کرولا 2020 دوازدهمین نسل از این سدان پرفروش ژاپنی است و خریداران می توانند این خودرو را به صورت آنلاین سفارش داده و تحویل بگیرند. قیمت پایه بالاترین کلاس این خودرو 28،940 دلار بوده و با سفارش تجهیزات اضافی، این قیمت افزایش خواهد یافت. قیمت پایین ترین تیپ، موسوم به تیپ L نیز از 20،430 دلار شروع می شود. برخی از سیستم های قابل سفارش برای تویوتا کرولا 2020 عبارتند از ترمز اضطراری، نگهدارنده بین خطوط و چراغ های اتوماتیک. پایین ترین تیپ تویوتا کرولا 2020 به صفحه نمایش هفت اینچی مجهز بوده و تیپ های بالاتر، از نمایشگر هشت اینچی بهره می برند.
تویوتا کرولا

تویوتا کرولا

قیمت تویوتا کرولا XSE که یکی از پرفروش ترین نسخه هاست، از 25،450 دلار شروع می شود. این تیپ به همراه تیپ SE از پیشرانه دو لیتری چهار سیلندر با توان 169 اسب بخار و 205 نیوتون متر بهره می برند. سایر مدل ها که شامل تیپ های پایین تر می شوند، مجهز به پیشرانه 1.8 لیتری با توان 139 اسب بخار و گشتاور 171 نیوتون متر بهره می برند. علاقمندان به خودروهای هیبریدی، می توانند تویوتا کرولا LE را خریداری نمایند که در کنار موتور بنزینی، مجهز به یک موتور الکتریکی 121 اسب بخاری نیز هست.
مشتریان می توانند تویوتا کرولا خود را در هفت رنگ تعیین شده سفارش دهند که تمامی رنگ ها قیمت یکسانی دارند، اما اگر مشتری بخواهد خودرو خود را با رنگ Blizzard Pearl white سفارش دهد، نیاز به پرداخت 395 دلار اضافه خواهد داشت. تریم داخلی تویوتا کرولا به طور استاندارد سیاه و سفید است که در تیپ های بالاتر، مشتری امکان انتخاب تریم آبی را نیز خواهد داشت.
تویوتا کرولا

تویوتا کرولا

سایر افزونه های قابل انتخاب شامل سیستم صوتی، قفل چرخ و زیرپایی می باشند. علاوه بر آن، مشتریان قابلیت انتخاب تجهیزات فنی TRD را دارند که در مصرف سوخت و شتاب خودرو تاثیر گذار خواهد بود. تویوتا کرولا 2020 اخیرا به صورت رسمی در کشور همسایه، عراق، رونمایی شده است. این در حالی است که به واسطه ممنوعیت واردات خودرو به کشورمان، متاسفانه قادر به دیدن تویوتا کرولا 2020 در ایران نیستیم. محتمل است در صورتی که این خودرو به همراه دیگر رقبا نظیر هیوندای الانترا و کیا سراتو، رقابت بسیار جالبی را در بخش سدان های کامپکت شاهد می بودیم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/16
کرولا یکی از بی نقص ترین و بهترین اتومبیل های اقتصادی موجود در دنیاست
حیف و صد حیف که این ماشین دیگه وارد نمیشه
من کرولای 2008 دارم تا حالا یک میلیون و صد هزار کیلومتر کار کردم باهاش ماشین دوشیفت به عنوان تاکسی 24 ساعته داره کار میکنه
به جز لوازم مصرفی هنوز نیاز به تعمیر پیدا نکرده
یکی از ارزوهام اینه که یه روز خراب شه اما ارزومو براورده نمیکنه
خودم موندم کرولا رو چجوری ساختن
حیف و صد حیف که دیگه وارد نمیشه