موضوعات داغ

هدف گروه بهمن در سال 98، حفظ اشتغال است

عکس مطلب اول
مهندس پور زرین مدیر عامل گروه بهمن به رسم سال‌های گذشته در نخستین روز سال نو ضمن تبریک عید نوروز از تلاش و همت کارکنان در سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.
وی سپس در جمع مدیران گروه بهمن به گفتگو پرداخت و ضمن تاکید بر حفظ اشتغال در سال 98 گفت: رفتار سازمانی غالب گروه بهمن بر پایه بهره وری و تولید بهینه بنا شده است و حفظ اشتغال در سال جدید از اهداف این مجموعه به شمار می آید که در این راستا باید به دنبال نگهداری نیروهای ارزشمند ،ارتقاء بهره وری و کاهش هزینه ها بود.
وی با اشاره به معضلات تحریم گفت: هرچند حفظ نیروی انسانی در این موقعیت با هزینه هایی همراه است اما خوشبختانه سهامداران گروه بهمن در این شرایط به حفظ اشتغال و معیشت پرسنل تاکید دارند. مهندس پورزرین، همچنین پایان سال 97 را برای صنعت کشور سخت دانسته و توصیه کرده در این دوران لازم است که به صورت خلاقانه تلاش کنیم تا بتوانیم فعالیت خود را تدام بخشیم .
مشکل تولید و کاهش تولید از جمله مواردی است که مدیر عامل گروه بهمن به آن پرداخت و گفت: لازم است تا فعالیت خود را در راستای توسعه و بهبود شرایط ارتقا دهیم .
وی در پایان گفت: در ایام نوروز با همکاری همه عزیزان گامهای موثری در جهت ارتقاء بهره وری خدمات امداد نوروزی برداشته شد و در حال حاضر طبق آمار کمترین اشکال فنی امدادی در بین خودرو های تولید داخل به گروه بهمن اختصاص دارد که این نیز به کیفیت محصولات این مجموعه مرتبط بوده و لازم است تا در راستای حفظ و ارتقاء بیشتر کیفیت محصولات کوشا باشیم.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/18
قسمت مهمی از حرف ایشون رو متاسفانه در خبر درج نکردید...
هدف گروه بهمن در سال 98 به حمدلله فروش تمامی هاوال ها و مزدا های احتکار شده می باشد و انشالله گروه بهمن به حول قوه ی الهی تمام تلاش خود را می کند.
همچنین گروه بهمن تلاش دارد تا جای ممکن قطعات رو در بازار نفرستاده تا بتواند گران تر بفروشد و انشالله تا جای ممکن هزینه ی سرویس های ادواری را بالا خواهیم برد.
لطفا مصاحبه رو کامل بگذارید...!!!!
1398/1/18
هدفشون دزدی نیست؟بیان خودروهای مونده رو تحویل بدن جایه زرنگ بازیا
1398/1/19
به نظرم تو سال جدید هدفتون رو بزارید مشتری مداری و تولید یه خودرویی با قیمت و کیفیت مناسب و اطمینان از ساپورت کردن شرکت اصلی که بلای بسترن ، هاوال و مزدا سرتون نیاد
1398/1/19
حفظ اشتغال به چه قیمت !؟ به قیمت خالی کردن جیب بقیه مردم !؟
به جای این حرف ها اگه مردین اعلام کنید تو سازمانتون چقدر نیروی اضافی دارین ! میلیون ها میلیون پول واسه ماشین های کمتر از سطح جهانی بگیرین که نیروهای اضافه رو نگه دارین !!!؟؟؟ میخوام حفظ اشتغال نکنید صد سال سیاه !!!