موضوعات داغ

فروش فوری خودرو ولا V5 به تعداد محدود

عکس مطلب اول
خریدارانی که تمایل به خرید خودرو ولا V5 دارند، می توانند با مراجعه به نمایندگی های راین خودرو، نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند تا در کوتاه ترین زمان، خودرو پلاک شده و به آنها تحویل داده شود. راین V5 که بعدها ولا V5 نام گرفت، محصولی از شرکت خودروسازان راین است که یک محصول تولید مشترک بین ایران و چین می باشد.
پیشرانه این سدان اقتصادی 1.5 لیتر حجم داشته و قادر به تولید 97 اسب بخار قدرت است که در کنار وزن نه چندان زیاد 1070 کیلوگرمی آن، نوید بخش رانندگی خوبی خواهد بود. نسخه اتوماتیک ولا V5 با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک و فرمان برقی، نسل جدیدی از خودروها در این کلاس را معرفی می نماید. باتوجه به مصرف سوخت تنها 6.1 لیتر، راین در رده خودروهای اقتصادی بازار کنونی قرار می گیرد.
از جمله امکانات رفاهی و آپشن های این خودرو می توان به کیسه های هوا راننده / سرنشین جلو، قفل کودک درب های عقب، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، قفل مرکزی با کنترل از راه دور، سیستم تهویه مطبوع دستی، کمربندهای ایمنی جلو با سیستم پیش کشنده و قابل تنظیم ارتفاع و... اشاره کرد. قیمت این خودرو در آذرماه سال گذشته، از سوی خودروسازان راین، 94 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده بود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/21
95 میلیون بابت آشغال چینی......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
1398/1/22
95 میلیون پول بدی به این مسخره بی قطعات و خدمات ، تولید بنجل چینی ، من که یه ال90 مدل 90 دارم تا 10 سال دیگه هم پول به این خدا نشناس ها نمیدم و خرید ماشین رو تحریم کردم