موضوعات داغ

تویوتا لندکروزر تبدیل شده به لکسوس LX570 به فروش می رسد! + قیمت

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
دی ماه سال گذشته بود که خبر تبدیل یک تویوتا لندکروزر 2012 به لکسوس LX570 در کشورمان، سر و صدای زیادی به پا کرد و خودروبانک نیز به صورت تخصصصی به بررسی این خبر پرداخت.
آخرین سری از تویوتا لندکروزر های وارد شده به ایران، از سری 200 بودند که در تیپ های شش و هشت سیلندر در بازار حضور دارند و در کنار آنها، نسخه لوکس تر و مشابه این خودرو یعنی لکسوس LX570 نیز به تعداد محدودی وارد کشور شد که به واسطه قیمت فوق العاده بالایی که دارد، از دسترس بسیاری از خریداران این کلاس دور مانده است. به همین منظور بسیاری از مشتریان این رده که در خرید لکسوس ناکام مانده اند، سعی دارند با خرید یک تویوتا لندکروزر سری 200 و ارتقا دادن آن از نظر ظاهری و آپشنی، تا حدی نیازهای خود را پاسخ دهند.

تویوتا لندکروزر

تویوتا لندکروزر

با وجود آن که محصولات لکسوس و تویوتا ساختاری مشابه دارند و تولیدات لکسوس را می توان نسخه لوکس خودروهای تویوتا نامید، اما لکسوس LX570 از نظر امکانات، تکنولوژی، توانایی‌های حرکتی و کیفیت ساخت در رده‌ای بسیار بالاتر از تویوتا لندکروزر 200 قرار می‌گیرد. از سوی دیگر، مشکلات ایجاد شده برای واردات خودرو به کشور، خریداران و متقاضیان این محصولات را به تکاپو انداخته تا با صرف هزینه لازم، خودروهای خود را حداقل از نظر ظاهری به روز کنند.
در همین مورد، مالک یک دستگاه تویوتا لندکروزر GX سری 200 با خرید کیت بدنه لکسوس LX570 از امارات و صرف هزینه ای دویست میلیون تومانی، توانسته تویوتا خود را به یک لکسوس تبدیل کند. این کیت بدنه دقت و جزئیات بالایی دارد به همین خاطر نمی‌توان به راحتی تشخیص داد که این خودرو یک تویوتا لندکروزر است و تنها از روی رینگ های بزرگی که بر روی خودرو نصب شده است می توان فهمید که با یک تویوتا سر و کار داریم. با این حال تغییرات کابین محدود بوده اند و همچنان داشبورد تویوتا را در داخل شاهد هستیم. به تازگی مالک این خودرو، تویوتا لندکروزر لکسوس شده خود را به مبلغ یک میلیارد و 450 میلیون تومان، آگهی کرده است. این خودرو 125 هزار کیلومتر کارکرد دارد.
اگر خاطرتان باشد در زمستان گذشته که تویوتا لندکروز 2012 آقای احسان داوودی بود که با این کیت تبدیل به یک لکسوس LX شده بود. حال باید بدانید که دقیقاً دو خودرو شبیه بهم وجود دارد و این نسخه ای که در نمایشگاه اتولچی به فروش گذاشته شده، مدل 2010 است و همانطورکه گفتیم با قیمتی 1 میلیارد و 450 میلیون تومان فروش گذاشته شده است.
در مقاله تبدیل تویوتا لندکروزر مدل 2012 پلاک ملی به لکسوس LX مدل 2016 + هزینه می توانید به صورت کامل با این فیس لیفت آشنا شوید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/21
خدایا یه کم از این پولا به ماهم بده. در عوض یه عقلی هم به این بنده خدا بده.
1398/1/22
با سلام و درود

با توجه به اینکه شماره شاسی و موتور با نام و آرم تویوتا از گمرگ ترخیص و در سند و کارت ماشین مشخصات تویوتا لندکروزر درج شده و راهنمایی و رانندگی نیز با همین مشخصات برای ماشین هویت قائل است لذا

با توجه به اینکه خودرو بانک محترم که این ماشین و آگهی فروش آن را در سایت درج کرده و تبلیغ بسیار خوبی نیز برای ماشین شده است (سهوأ و یا عمدأ) لطفأ خودرو بانک پاسخ دهد که چگونه مشکل تغییر هویت ماشین از تویوتا به لکسوس در مراجع ذیصلاح مرتفع خواهد شد؟ و آیا راهنمایی و رانندگی اجازه تعویض پلاک و تنظیم سند به نام خریدار با لگوی لکسوس را خواهد داد؟

برای من سؤال اینه که چگونه می توان آرم لکسوس را روی تویوتا نسب کرد؟ اگر پلیس قصد جریمه کردن این ماشین را داشته باشد باید در برگ جریمه بنویسد: تویوتا و یا لکسوس و یا تویوتا با آرم لکسوس و یا لکسوس که ابتدا تویوتا بوده؟

لطفأ پاسخ دهید؟
با سپاس
1398/1/24
داداش کجای کاری ، داخل کشور ما پره از ماشین عقده ای هایی که لوگوی هیوندای و تویوتا و ب ام و رو می زارن رو ماشین چینی و اصلا ماشینو جوری دستکاری میکنن که خود سازنده تشخیصش براش سخت میشه
پلیس ایران هم که بی خیاله ...