موضوعات داغ

اختلاف قیمت بازار با نمایندگی محصولات سایپا در نیمه دوم فروردین ماه + جدول

عکس مطلب اول
تعیین قیمت براساس حاشیه بازار، بهانه ای برای افزایش قیمت خودروهای تولید داخل برای شرکت های خودروسازی شده است و می توانند محصولات خود را بسیار گران تر از قیمت مصوب به مشتریان عرضه کنند و برخلاف بازارهای جهانی، بازار ایران ثابت کرده است که وقتی قیمت نمایندگی افزایش پیدا کند، به دنبال آن قیمت بازار هم افزایش پیدا می کند و در حال حاضر رکورد بازار مانع از افزایش بیشتر خودرو شده است.
حال امروز لیستی از قیمت محصولات سایپا برای روز سه شنبه 20 فروردین ماه 98 منتشر شده است که تفاوت قیمت بالای محصولات سایپا در بازار نسبت به نمایندگی را نشان می دهد، هرچند قیمت نمایندگی برخی از محصولات این جدول براساس حاشیه بازار و طرح 5 درصد زیر قیمت بازار تعیین شده است که می توانید جزییات بیشتر آن را در جدول زیر شاهد باشید.

اختلاف قیمت بازار با نمایندگی محصولات سایپا

اختلاف قیمت بازار با نمایندگی محصولات سایپا

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/22
بازار کدومه ؟ منظورتون نمایندگی های دلال سایپا هست که ماشین ها رو احتکار کردن؟ جلوی هر کدوم که میری کلی ماشین چپوندن توشون و گند زدن تو بازار و هیچکسی هم خدارو شکر نیست که ازشون حساب پس بگیره
1398/1/24
اگه ملت ایرانن که به راحتی فراموش می کنند و بی خیال میشن و قبول می کنند که باید با این قیمت ها ماشین بخرند، دقیقا همونطوری که سال 90 91 یادشون رفت ! دوباره چند سال دیگه همین وضع رو خواهیم داشت، دوباره ماشین رو گرون می کنند، دوباره یه سری کمپین نخریدن خودرو میزنند، دوباره هیچ اتفاقی نمی افته و هیچ کسی هیچ کاری نمیکنه، دوباره مردم از سر "نیاز" میرن ماشین ها رو با قیمت های گزافتر ثبت نام می کنند و این روند کماکان ادامه خواهد داشت.