موضوعات داغ

فروش فوری تنظيم بازار محصولات ايران خودرو در سال 98 از چه زمانی شروع می شود؟

عکس مطلب اول
مدیر بازاریابی و شبكه فروش شركت ایران خودرو از آغاز طرح فروش فوری تنظیم بازار در سال 98 از هفته آينده خبر داد.
به گزارش ايكوپرس، اهورا گلیاری ضمن بیان این خبر گفت: طرح فروش فوری تنظیم بازار كه در اسفندماه سال گذشته اجرا شد اثرات بسیار مطلوبی بر قیمت های بازار گذاشت، به گونه اي كه قيمت ها در روزهاي پاياني سال به سمت تعادل حركت و التهاب ايجاد شده توسط دلالان و سودجويان فرونشانده شد و شرايط بازار به ثبات قابل قبولی رسید.
وی افزود: اثرگذاری طرح فروش فوري به دلیل مداوم بودن و قیمت گذاری محصولات بر اساس حاشیه بازار است و بر همین اساس در سال 98 نیز اين طرح با هدف تنظيم و كنترل قیمت بازار و برقراری تعادل در عرضه و تقاضا ادامه خواهد داشت تا مشتریان نهايي محصولات نیز از خدمات فروش ایران خودرو رضایتمندي بالاتري داشته باشند و از مزایای طرح بهره مند شوند.
گلیاری در پایان اضافه كرد: زمان دقیق اجرای شرایط فروش فوری، پیش از آغاز، اطلاع رسانی خواهد شد و مشتریان می توانند از طریق سایت فروش اینترنتی به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام كنند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/22
تنظیم بازار ؟ زرشک اونی که گند زده به بازار خودتونید پس مردم رو گوش دراز فرض نکنید ، انشااله تقاص تک تک کارهاتون رو پس خواهید داد ، مردشور تولیداتتون و فروشتون رو بردن
1398/1/24
کدوم بازار؟؟؟ همون بازاری که دلالهای خودشون می گردونن؟؟ والا لازم نیست فروش فوری بکنن و با قیمتهای نجومی گاریهاشونو بفروشن همون پیش فروشهایی که کردند و کلی هم تاخیر دارند وارد بازار کنند کافیه! مشکل عرضه وجود داره الان که انگار عمدا عرضه نمی کنن که قیمتو بالا نگه دارند
1398/1/25
فروشی در کار نیست فقط بخشنامه فروش اعلام می کنند دروغ هستش من قبلا ثبت نام کرده بودم ولی تو فروش فوری های اخیر نتونستم ثبت نام بکنم دروغ بود ثبت نامی نبود که ثبت نام کنم چون اینترنتم هم خیلی قوی هستش اصلا امکان نداشت نتونم ثبت نام بکنم با این وضغیه فقط تو خواب می تونیم ثبت نام بکنیم .
1398/1/25
لطفا نخرید نخرید نخرید تا ارزان کنند اونوقت به قیمت بخرید این دله ها را...
1398/1/26
والا یک چیزی کاملا مشخصه و آنهم عدم ارایه خودرو توسط سایپا و ایران خودرو است تا حدی که امروز که 26 فروردین است پراید 111 دوباره به حدود 50 میلیون و پژو 206 تیپ 2 با افزایش 15 میلیونی 83 میلیون شده است و اینجا نه مردم مقصرند و نه تحریم زیرا انبارهای خودروسازان بنا به اظهار خودشان اکنون مملو از خودرو است فقط سودجویی این دو مافیای خودرو ساز که حتی تحویل خودروی پراید با موعد تحویل آذرماه سال قبل را بعد از تکمیل وجه در بهمن سال گذشته بدون حتی یک ریال سود مشارکت 120 روز بعد اعلام کرد و در همان زمان ثبت نام تحویل فوری با قیمت کذایی حاشیه بازار گذاشت!!!! بی انصافی و اجحاف در حق مردم خصوصا مصرف کنندگان واقعی که هزار جور تعهدحاضرند بدهند تا چه اندازه و تا کجا توسط این خودروسازان داخلی با حمایت وزارت صمت ادامه خواهد یافت آیا هزینه فقدان مدیریت کارآمد این خودروسازان را همیشه مردم با جان و مال خویش باید بپردازند آیا یک ایرانی شایسته داشتن یک خودروی معمولی با استاندارهای روز جهان مانند کشورهای همسایه نیست؟!!!
آیا نمایندگانی که میخواهند رای حوزه انتخابی را به نفع خود جمع آوری نمایند اکنون نباید دست به یک حرکت جهادی در مهار این خودروسازان بزنند تا دستکم معرفت و لیاقت خویش را به اثبات برسانند چون قطعا این یک پرسش اساسی مردم از آنان در آینده نزدیک خواهد بود!!!! البته امید است که با یک حرکت اساسی و مجدانه از سوی ریاست محترم قوه قضایه که مدت کوتاهی است سکاندار این قوه گردیده اند شاهد برخورد قاطع با علل اصلی بی ثباتی در تولید و گرانی نجومی خودرو باشم.....
1398/1/26
تو ایران دوجور آدم سر کاره.یکی ادمای جهادی مث سپاه ،بسیج ،ارتش ک تو این چهل سال لااقل امنیت رو که وظیفشه نگه داشتن و دستشون خالی نیست.
نوع دوم اونایی هستن که جهادیییی میخورن و کار نمیکنن که البته ایناروهم خود مردم انتخاب میکنن متاسفانه...
و بعد چهل سال موندن مردم پشت این نوع دوم مسئولین هنوز تولید پراید کاملا داخلی نشده.





خودمون هر چهای سال انتخاب میکنیم کی کجا باشه پس تقصیر کسی نندازیم.