موضوعات داغ

اولین اطلاعات از نیسان جوک 2020؛ زاده خلاقیت و جسارت

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
نیسان به جدیت در حال آماده سازی زمینه ها برای تولید نسل بعدی نیسان جوک است و این مدل قرار است از سال آینده وارد بازار شود. هم اکنون نیز عکاسان جاسوسی موفق به گرفتن چندین عکس از مدل استتار شده ی این خودرو در حال تست شده اند. اما در این بین یک وبسایت روسی اقدام به تهیه ی رندرهای کامپیوتری از نسل جدید جوک کرده است که جزییات خوبی را به نمایش می گذارند.
دیدن این تصاویر ما را مطمئن خواهد کرد که نسل جدید جوک نیز همانند نسل اول طراحی رادیکال و انقلابی دارد. زبان طراحی جدید نیسان نیز به وضوح در این تصاویر دیده می شوند و به نظر می رسد که محصول نهایی نیز تفاوت خیلی عمده ای با این رندرها نداشته باشد.

نیسان جوک 2020

نیسان جوک 2020

ابعاد جلوپنجره در مدل جدید جوک افزایش چشمگیری پیدا کرده و سبب بهتر شدن نمای جلو شده است. چراغ ها نیز به صورت یکپارچه در جلوپنجره کار شده اند. همانند نسل فعلی چراغ های اصلی نیز در پایین آنها قرار گرفته اند. همچنین تمامی چراغ های جوک حالا از فناوری LED استفاده می کنند که در نسل قبلی وجود نداشت.

نیسان جوک 2020

نیسان جوک 2020

برای بازار اروپا گروه رنو نیسان یک موتور 1.5 لیتری دیزلی با کد dCi در نظر گرفته که پر طرفدارترین موتور جوک در آن منطقه است اما با توجه با کاهش روز افزون تقاضا برای موتورهای دیزلی احتمال معرفی جوک با موتور هیبریدی نیز وجود دارد.
نیسان، جوک جدید را در پاییز به بازار می فرستد. این خودرو روی پلتفرم CMF-B ساخته شده و در بسیاری از بخش‌های با دیگر محصولات رنو نیسان مانند قشقایی، ایکس تریل، رنو کاجار و رنو کولئوس یکسان است.
نسخه‌ نهایی نسل دوم جوک تا ماه های آینده رونمایی خواهد شد و جزییات بیشتری به دستمان می رسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد