موضوعات داغ

فروش فوری محصولات شرکت سایپا از فردا صبح سه‌شنبه

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بنا به گفته نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش، این شرکت قصد دارد از روز 27 فروردین ماه سال جای نسبت به پیش فروش و فروش فوری محصولات خود اقدام کند.
عبدالله بابایی در خصوص این طرح توضیح داد که از ساعت 10 صبح 27 فروردین ماه امکان ثبت نام برای فروش فوری محصولات این شرکت فراهم بوده و متقاضیان می تواند به صورت اینترنتی نسبت به این موضوع اقدام کنند. لازم به ذکر است که انواع محصولات سایپا در فروش فوری این شرکت به خریداران ارائه شده و خودروها نیز براساس قرارداد یک ماهه تحویل داده خواهند شد.
بابایی خاطرنشان کرد: متقاضیان برای شرکت در این طرح و خرید فوری محصولات نباید در ۱۸ ماه گذشته خودرویی از سایپا خریداری کرده باشند اما برای پیش فروش این محدودیت وجود ندارد.
نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش در خصوص توانایی سایپا در تولید و تحویل خودروها نیز توضیح داد که این شرکت برای تولید روزانه 2 هزار و ششصد دستگاه و تحویل همین میزان خودرو به مشتریان در ماه های آینده برنامه ریزی کرده و خودروهایی نیز که تحویل آن ها به تعویق افتاده نیز طی چهارماه آینده به خریداران تحویل داده خواهند شد.
وی گفت: همچنین تلاش می شود خودروهایی که تحویل آنها به تعویق افتاده است تا چهار ماه آینده به مشتریان تحویل داده شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/27
تو به هفت جات خندیدی که تلاش میکنی برای تحویل معوقات.
مردک بیشرف بی خانواده
1398/1/28
تاریخ فروش فوری سایپا پرایدسال 98 از چه تاریخ وروزشروع میشود