موضوعات داغ

شاسی بلند 7 سرنشین فولکس واگن، مهمان ویژه شانگهای

عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی فولکس واگن با حضور قدرتمند خود در نمایشگاه بین المللی شانگهای چین، 4 خودروی شاسی بلند کاملا جدید رونمایی کرده است و بدون شک جذاب ترین محصول آن در این نمایشگاه، رونمایی از یک خودروی شاسی بلند سایز بزرگ 7 سرنشین خواهد که در حال حاضر یک خودروی کانسپت بوده و نام موقت SMV برای آن در نظر گرفته شده است، اما این خودرو قول تایید از شرکت سازنده دریافت کرده وحداکثر طی 2 سال آینده به مرحله تولید خواهد رسید، ولی باید این موضوع بسیار مهم را در نظر گرفت که فولکس واگن تولید وعرضه این شاسی بلند جذاب 7 سرنشین را به کشور چین محدود کرده است.
کمپانی خودروسازی فولکس واگن به طول کلی 5.1 متری برای این خودروی شاسی بلند اشاره کرده است و در واقع بزرگ ترین خودروی طراحی شده براساس پلتفرم MQB خواهد بود که یک فضای بزرگ و امکان حمل 7 سرنشین را برای کاربران خود فراهم می کند. این خودرو در حال حاضر پیشرفت های بسیار خوبی داشته و پیش بینی شده است که حداکثر طی 2 سال آینده مراحل توسعه آن به پایان رسیده و برای عرضه به مشتریان راه اندازی شود.
فولکس واگن تایید می کند که این خودرو با سرمایه گذاری وهمکاری مشترک با خودروساز چینی FAW ساخته شده است و به همین منظور تنها در بازار چین شاهد تولید و عرضه آن خواهیم بود، مگر اینکه فولکس واگن با ایجاد تغییراتی اختصاصی بتواند خودروی جذاب 7 سرنشین خود را به دیگر بازارهای جهانی هم منتقل کند، اما وقتی پای خودروسازان چینی در میان باشد، چه بازاری بهتر و بزرگ‌تر از کشور چین!.
باوجود اینکه شاسی بلند 7 سرنشین فولکس واگن یک خودروی کانسپت است، اما این شرکت یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر بنزینی و همچنین یک موتور شش سیلندر 2.5 لیتری توربوشارژر برای آن پیش بینی کرده است که مجهز به جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک DSG بوده و از سیستم چهارچرخ محرک 4Motion در قوی‌ترین نسخه سود می برد. جزییات موتور 2 لیتری بنزینی منتشر نشده است، اما فولکس واگن می گوید که پیشرانه شش سیلندر اتومبیل توانایی تولید 295 اسب بخار قدرت و همچنین 499 نیوتن متر گشتاور را خواهد داشت که گزینه بسیار بهتری نسبت به پیشرانه چهار سیلندر 2 لیتری برای این شاسی بلند سایز بزرگ 5.1 متری به شمار خواهد رفت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد