موضوعات داغ

طرح جدید تبدیل خانواده رنو به دیگر محصولات - اردیبهشت 98

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با عرض پوزش از مشتریان محترم گروه رنو به دلیل تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی ایشان، فراخوان طرح‌های پیشنهادی جهت تعهدات مشتریان محترم که تاکنون دعوتنامه تکمیل وجه مابه‌التفاوت برای آنان صادر نگردیده است از ساعت 14 روز شنبه مورخ 98/01/31 به شرح ذیل اعلام میگردد.
کلیه خودروهای طرح ذیل با قیمت قبل (تیرماه 97) محاسبه خواهد شد.

مهلت اجرای طرح تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ 98/02/12 بوده و قابل تمدید نخواهد بود.

1) طرح انصراف
- مشتریان محترم در صورت تمایل میتوانند نسبت به انصراف پذیرش خود اقدام نمایند. در این روش به منظور جلب رضایت حداکثری این گروه از مشتریان سود انصراف با نرخ 45% از زمان ثبت نام اولیه خودرو محاسبه خواهد شد و پس از انصراف امکان ثبت نام فروش فوری یک دستگاه خودرو از محصولات قابل عرضه شرکت سایپا با قیمت قبل (تیر 97) با قابلیت خرید انصرافی (صلح) برای مشتری فراهم میکند.
درصورتی که مشتری مایل به دریافت خودرو نمی باشد مبلغ اعلامی ظرف مدت 30 روز پرداخت خواهد شد.

2) طرح پیشنهادی تبدیل مدل خودرو
- مشتریان محترم در صورت تمایل میتوانند با استفاده از یکی از روش های ذیل نسبت به تبدیل خودرو رنو به سایر محصولات قابل عرضه شرکت سایپا اقدام نمایند.

فروش فوری 15 روزه
فروش فوری 15 روزه

فروش فوری 15 روزه


روش پیش فروش
روش پیش فروش

روش پیش فروش

3) روش فروش فوری و پیش فروش
در این روش مشتریان محترم میتوانند پذیرش خودروی رنو را به پذیرش فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا طبق جدول ذیل تبدیل نمایند.
روش فروش فوری

روش فروش فوری

روش پیش فروش
روش پیش فروش

روش پیش فروش

4) طرح پیشنهادی الحاقیه قرارداد

مشتریان محترم میتوانند در صورت تمایل به انتظار تا تولید مجدد محصولات رنو و استفاده از ادامه سود مشارکت و جریمه تاخیر طبق قرارداد (37 درصد)به همراه محاسبه قیمت قدیم میتوانند نسبت به امضا الحاقیه قرارداد اقدام نمایند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/2
حقتونه. چقدر گفتیم نخرید. حالا بچشید.
اونایی هم که واقعا به ماشین نیاز داشتن و دنبال دلالی نبودن، به جاش یه ماشین دیگه میدن غصه نداره.
1398/2/2
اون دلالی که میخواهد بعد چند برابر تو بازار بفروشه که واقعا حقشه پولشو به نفع مردم ضبط کنند. اما اونی که میخواهد سوار بشه ساندرو ثبت نام کرده که یه ماشین تو سطح ساندرو سوار بشه وگرنه همون موقع با پولش میتونست تیبا و پراید نقدی بخره. چرا به جای ساندرو و L90 یه چیزی مثل 207اتومات نمیدهند؟ خودروسازها با پول مردم چه کردند؟ موقع قرارداد با رنو و پژو برای فسخ یک طرفه قرارداد جریمه تعیین نکردند؟ اگه کردند خوب جریمشو بگیریند و بدند به مردم!