موضوعات داغ

چرا خریداران خودرو مقابل وزارت صنعت تجمع کردند؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
به گفته یکی از معترضان برخی از خریداران محصولات سایپا و ایران‌خودرو در اعتراض به افزایش قیمت محصولات پیش‌فروش شده مقابل وزارت صنعت و معدن تجمع کردند که ۸ نفر از معترضین بازداشت و البته در همان روز آزاد شدند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایران جیب، یکی از معترضان افزایش قیمت خودروهای پیش‌فروش شده می‌گوید: برخی از خریداران خودروهای پیش‌فروش شده در مرداد و شهریور سال گذشته که محصولات سایپا و ایران‌خودرو را خریداری کرده بودند، در حالی انتظار تحویل خودروهای خود را می‌کشیدند که شاهد افزایش قیمت خودرو در بازار بودند. وی ادامه داد: آقای شریعتمداری وزیر سابق صنعت و معدن از مردم خواست به منظور حمایت از تولید ملی و جلوگیری از فعالیت دلالان، از خودروسازان خودرو را خریداری کنیم و ما نیز با ثبت نام خودرو، ۵۰ درصد مبلغ قیمت مصوب آن زمان را پرداخت کردیم و قرار بر این بود که با پرداخت مابقی مبلغ، خودرو را تحویل بگیریم، اما بعد از مدتی سایپا و ایران‌خودرو اقدام به افزایش قیمت محصولات خود کردند.
این معترض در ادامه گفت: بر اساس مصوبه شورای رقابت، قیمت خودرو هرساله در تیرماه یکبار افزایش می‌یابد و به ما نیز گفتند که نگران افزایش قیمت‌ها نباشید، اما ایران‌خودرو از ابتدای بهمن ۹۷ اقدام به افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمت محصولات خود کرد و ما نسبت به آن معترض هستیم که بر اساس چه مجوزی این اقدام را صورت داده‌اند. وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس ماده ۴ قانون حمایت از مصرف‌کنندگان قیمت خودروی تحویلی باید به قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد باشد و ما نسبت به عدم رعایت آن از سوی خودروسازان معترض بودیم.

چرا خریداران خودرو مقابل وزارت صنعت تجمع کردند

چرا خریداران خودرو مقابل وزارت صنعت تجمع کردند


وی در ادامه بیان داشت: اواخر فروردین امسال سایپا دعوتنامه تحویل خودروهای موعد بهمن را ارسال کرده و بر اساس این دعوتنامه، قیمت خودرو بر اساس حاشیه بازار تعیین شده است. در این دعوتنامه قیمت پراید ۳۷ میلیون تومان تعیین شده که ۲۰ درصد تخفیف نیز برای مشتریان نیز لحاظ شده، اما در آخر ۱۰ تا ۳۰ افزایش قیمت در محصولات اتفاق افتاده است. همچنین ایران خودرو نیز قیمت محصولات را بر اساس حاشیه بازار تعیین کرده است.
وی در ادامه گفت: قیمت مصوب هایما S7 در تیرماه سال گذشته ۱۰۴ میلیون تومان بود که این خودرو برای اول بهمن ۱۵۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد، اما برای خودروهای موعد تحویل بهمن ماه ۱۸۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. هایما S7 با تحویل اسفند ماه سال گذشته نیز ۲۰۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بر این اساس مشتریانی که می‌توانستند در زمان ثبت‌نام این خودرو را در بازار با قیمت ۱۵۰ میلیون تومان خریداری کنند حالا باید برای تحویل این خودرو مبلغی حدود ۲۰۰ میلیون تومان بپردازند تا بتوانند خودروی خود را تحویل بگیرند. ما نیز برای اعتراض به این موضوع مقابل وزارت صنعت و معدن تجمع کردیم.

چرا خریداران خودرو مقابل وزارت صنعت تجمع کردند

چرا خریداران خودرو مقابل وزارت صنعت تجمع کردند


نماینده معترضان در ادامه با اشاره به قیمت‌گذاری چندین باره برخی از محصولات، گفت: شرکت ایران‌خودرو در بهمن ماه قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را سه مرتبه تغییر داده که نرخ‌های ۵۷، ۶۰ و ۵۴ میلیون برای این محصول اعلام شد که میانگین آنها کمتر از ۶۰ میلیون تومان است. در حال حاضر شرکت ایران‌خودرو میانگین قیمت بهمن ماه را بر روی سایت خود ۶۷ میلیون تومان درج کرده و نرخ‌های قبلی را نیز حذف کرده است. وی افزود: پس از تجمع مقابل وزارت صنعت ۸ نفر به عنوان نمایندگان معترضان برای مذاکره با مسئولان به داخل ساختمان وزارت صنعت و معدن رفتند که نیروهای حراست وزارت صنعت و معدن در صحبت با آنها اعلام کردند که تجمع شما غیرقانونی است. بعد از این موضوع چند مامور کلانتری با مراجعه به وزارت صنعت ۸ نفر از نمایندگان معترضین را بازداشت و با خود به کلانتری بردند. در ادامه یکی از سربازان به یکی از معترضین دستبند زد که با دستور سرهنگ مسئول پرونده دستبند را از دست فرد معترض باز کردند. به گفته فرد بازداشت شده در کلانتری به آنها اعلام شده که باید از طریق مجاری قانونی مانند قوه قضاییه شکایت خود را پیگیری کنید و وزارت صنعت و معدن در این موضوع مسئولیتی ندارد.
وی در پایان گفت: بر اساس ماده ۲۹ قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، وزارت صنعت و معدن موظف به حل مشکلات ایجاد شده بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است. در آخر قرار بر این شد که موضوع از طریق قوه‌قضاییه پیگیری شود.

نظرات کاربران

36 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/6
هایما همین الان 310 میلیون معامله میشه . یعنی به 110 تا 130میلیون تخفیف هم راضی نمی شید . قیمت ماشین هم بر اساس زمان تحویل خودرو تعیین میشه نه زمان ثبت نام . همین فردا که اینا ماشین هاشون رو تحویل بگیرن حاضرند با قیمت بازار پارسال بفروشند به من خریدار . مگه مرتب کمپین نخریدن خودرو راه نمی افته ، بعدش شما میرید در عرض دو دقیقه از فرقون تا شاسی بلند رو میخرید . حالا می گید ما از مردم هستیم . نه عزیز من شما اگه طرفدار قشر ضعیف جامعه بودید اجازه می دادید سایت باز بمونه تا افراد ضعیف هم بتوانند ثبت نام کنند . قشر ضعیف که نمی ره هایما ثبت نام کنه . من خودم تو نمایندگی دیدم خانم هایی که نیسان وانت ثبت نام کردند یا افرادی که تازه 18 سالشون شده و یک ماشین گران قیمتی که پدر من بعد از 30 سال نمی تونه بخردش رو ثبت نام کردند . اگه با مردم بودید تو سختی هاشونم بودید و دلالی نمی کردید . شما ها دلالی کنید و من و امثال من هم مسافر کشی .
با تشکر از سایت خودرو بانک
1398/2/7
من به نمایندگی از این دوستان که در جمعشون حاضر بودم میگم که ما حاضریم دو سال سند ماشین در رهن شرکت باشه تا شما و بقیه مطمئن بشین ما مصرف کننده هستیم و دلال نیستیم. اگر دلال بودیم که کار به بازداشت نمیرسید و سرمون رو مینداختیم پایین. من پس انداز 8 سال کارمو جمع کردم تا یه 206 نوشتم. الان باید دو برابر بخرم. خودتو بذار جای ما و همه رو با چشم نبین.
1398/2/7
دوست عزیز
چرا یطرفه میری به قاضی
من مهر بیشت میلیون پول ریختم واسه ۲۰۶ تحویل اسفند
اون موقع با۴۰ تومن از بازار میشد ۲۰۶ خرید
بعد خودرو ساز از بهمن و اسفند فروش فوری تحویل ۳۰ روزه گذاشت با عنوان حاشیه بازار به قیمت ۶۰ میلیون
اما الان بعد سه ماه تاخیر اومده میگه ۶۱ تومن بریز تا ماشینتو اونم بعد از چند ماه تاخیر بهت بدم تازه اگه زود بده ۴ ماه دیگس
تو خداوکیلی الان داری عادلانه قضاوت میکنی که اینطوری نظر میدی؟؟
مگه همه دلالن آخه که بحث سود رو مطرح میکنی؟؟
ما تو این اوضاع زورمونو زدیم ی ۲۰۶ ثبت نام کردیم اونم باید با بی انصافی خودروساز از دستمون بره
1398/2/7
همه اونایی که رفتن تجمع دلال نبودن-کسایی بودن که به خودروساز اعتماد کردن و فکر میکردن اونا به قراردادشون پایبند هستند. قراداد ما چیز دیگه میگه و کاری که اونا میکنند خارج از قرارداده.شما برو بخون و مطلع باش بعد نظر بده که همه دنبال دلالی بودن.بیشتر مردم عادی هستند که الان نه ماشین دارند و تو شرمندگی خانواده هاشون موندن.اگر زمان ثبت نام از بازار میخریدیم ارزونتر از این قیمت ی که سه چهار بار اضافه اش کردن در میومد همون زمان.
1398/2/7
من ناصر حواله دار اسفند ماهی آریو هستم.حاضرم سند ماشین من تا 1 سال پیش خودروساز بمونه تا متوجه بشه مصرف کننده واقعی هستم. همینطور که 90 درصد خریداران مصرف کننهد هستن.
پیشنهاد میکنم شمای دلال هم نونت و نزنی تو خون ملت و بذاری دهن زن و بچه و خانوادت.
عاقبت خوبی نداره
1398/2/7
اولا که امثال شماها این قیمت ها رو تو فضای مجازی و اپ های فروش (دیوار و شیپور) رواج دادین و هیچکس هم حاضر نیست یه خودرو چینی رو به قیمت سیصد میلیون بخره به جاش میره یه کارکرده ،کره ای یا ژاپنی میخره
بعدش هم ما ۵۰درصد قیمت روز رو پرداخت کردیم و مثلا مشارکت در تولید که حق مسلمه که باید ارزش پول ما هم به نرخ روز محاسبه بشه
به نظر شما انصافه که خودرو سازها قطعات وارداتی رو که با ارز دولتی 4200 وارد کردن حالا با ارز آزاد بفروشند
1398/2/7
سلام دوستان چطوری قرار میزارن برای تجمع من هم میخوام شرکت کنم لطفا اگر کانال تلگرام یا اینستاگرام دارند اینجا بنویسین من هم عضو بشم.ممنون
1398/2/6
تجمع کردند چون به طمع دلالی و کسب پول مفت ماشین خریدند ولی غافل از اینکه خودرو سازان خودشون بزرگترین رکب زن عالم هستند.
1398/2/7
عشقم تو خودت دلالی ، دلال خودشو توی تجمعات تابلو نمیکنه ، مشتری پولش از سر راه نیورده که بیاد 2برابر پول رو به خودروساز بده
1398/4/9
لطفا گروه تلگ رام یا اینستا رو اعلام کنید برای هماهنگی تجمع
1398/2/6
خریدار نبودن! عناصر بیگانه بودن! برای اخلال در نظم جامعه و تشویش اذهان عمومی تجمع کردن!
1398/2/7
از کجات در آوردی این حرفو
۸ ماه پیش ثبت نام کردیم بعد از عمری ماشین دار بشیم ۴ ماهه تاخیر داره
تازه قیمتشم بردن بالا
1398/2/7
نفوزی خودرو ساز هستی دیگه
1398/2/7
خریدار بودیم قرار دادمون هم موجوده میتونید ببینید کسی که اطلاعی نداده و اونجا نبوده لطفا اظهار نظر نکنه
1398/2/7
بعد از ۸ ماه انتظار و ۴ ماه تاخیر بهت بگن دو برابر زمان ثبت نام پول بدی چه کار میکنی
مرگ بر مافیای خودرو
1398/2/7
من یه ماشین خریدم برای استفاده خودم با این سود جویی خودروسازها و عدم اجرای قراردادشون نمیتونم تکمیل وجه کنم. فقط باید تاسف خورد به ....
1398/2/7
هر انسان آزاده ای وقتی مورد ظلم قرار میگیره اعتراض میکنه
مردم حدود یک سال پیش بیش از 50% پول خودرو رو ندادند که حالا دست بسته بشینن روز به روز خودروساز و دلال قیمتو بالا ببرن و چند ماه بعد از زمان تحویل هر قیمتی که خواستن اعلام کنن اگر همون یه سال پیش از بازار خریده بودن و در این تولید مشارکت نمیکردن و به این صنعت کمک نمیکردن الان مجبور نبودن بیش از دوبرابر قیمت به خودروساز پرداخت کنن
1398/2/7
تقریبا میشه گفت تمام کسانی که تو تجمع حضور داشتند، مصرف کننده واقعی بودن، وگرنه دلال که در هر صورت سودشو میکنه، پس الکی انگ دلال بودن رو به کسی نمیشه زد، ضمن اینکه خودروساز انواع تخلفات رو کرده و الانم موظف هست حداقل تعهدات بهمن و اسفند رو به قیمت قدیم (تیرماه ٩٧) تحویل بده، چون قانونا هم چیزی جز این نمیشه در نظر گرفت.
1398/2/8
کاش یه کانال تلگرام برای هماهنگی بیشتر مشتری ها ایجاد کنین. روز دهم اردیبهشت مقابل وزارت صنعت و معدن ( کریم خان. نجات الهی. سمیه) تجمع برگزار میشه. اطلاع رسانی کنید لطفا.
1398/2/7
کسی که تجمع مسالمت آمیز که اکثرا با خانواده بودن و با زن و بچه هاشون آمده بودن ، نفراتش رو بگه دلال ، دو حالت بیشتر نیست یا نادانه یا خودش دلاله و از این زیاده خواهی خودش منفعتی داره. دلال شمایی آقای جولایی. دلال وزارته. وقتی ۱۷ میلیون اضافه بخواد تو یه ماشین معمولی این دلالیه نه مردم عادی. متاسفم که شما پای صندلی وزارت هستید .
1398/2/7
سلام مردم خواستن در مقابل ناحقی و ظلمی که یه مشت آدم نما ظلم صدد تحمیل قیمتهای غیر منطقی و به دور از هر گونه ضابطه اعتراض کردن و این می شود آغاز اعتراض در برابر ظلم حالا هر شکل و هر قشر و هر گونه ای،
1398/2/7
سلام .. دوست عزیزی که میفرمایی قشر ضعیف هیما سوار نمیشه ... قشر ضعیف که وانت نیسان میخره .. یا کشاورزه یا دامداره یا دنبال یه لقمه نون .. که شرکت سایپا به بهانه تجاری بودن نه زیر بار مصوبه دولت میره .. نه حتی تخفیفی که خود شرکت میده میره ... انقد بی شرمی رو بردن جلو که میخوان پیش فروش رو از فروش فوری گرونتر بدن مشتری .. همه این مشکلاتم از وقتی شروع شد که قیمت خودرو رو بی حساب کتاب کردن و خودروسازان با دلالی هی میبرن بالا و با حاشیه بازار میدن مشتری .. ما چه گناهی کردیم اخه هی اعلام میکردن از دلال خودرو نخرین ضرر میکنید .. رفتیم خودرو پیش خرید کردیم گیر دلالای بزرگتری افتادیم و ضررمون بیشتر .. اخه بی انصافا ما نصف پول خودرو رو دادیم .. چرا قیمت نصف دیگه خودرو چند برابر شده پول ما هیچی .. اخه تو این کشور قانونی نیست به حقوق ما رسیدگی کنه
1398/2/7
سلام بنده مرداد ٩٧ در ايرانخودرو ثبت نام كردم واسه تحويل اسفند ٩٧ موقع ثبت نام نصف مبلغ ٢٥ ميليون ريختم كه همونم وأم گرفتم و خودرو اولي هستم حالا الان كه دو ماه گذشته و ايرانخودرو ماشين و تحويل نداده تازه ميگه بايد به قيمت حاشيه بازار بايد بقيشو بدي؟! اقاي خودرو ساز مگه تو قرارداد نگفتي به قيمت روز و إعلامي پس اين حاشيه بازار چيه؟! الان خيليا مثل من ندارن تكميل وجه كنن چيكار بايد بكنيم؟! يكي به داد ما برسه
1398/2/7
اخه به کدوم قانون دستبند میزنید این خودروسازها از دزد هم دزد تر شدن. قیمت بهمن ماه در بهمن اعلام شد و بعد ۳ ماه بجای این که خوردو رو تحویل بدن و عذر خواهی کنند قیمت حاشیه باز بهمن و اسفند رو میخوان به ما تحمیل کنند اگر زمان ثبت نام ماشین رو از بازار ازاد میخریدم برامون ارزانتر بود نه به الان که باید ۱۰۰درصد گرانتر حساب کنند.
1398/2/7
سلام بنده مرداد ٩٧ در ايرانخودرو ثبت نام كردم واسه تحويل اسفند ٩٧ موقع ثبت نام نصف مبلغ ٢٥ ميليون ريختم كه همونم وأم گرفتم و خودرو اولي هستم حالا الان كه دو ماه گذشته و ايرانخودرو ماشين و تحويل نداده تازه ميگه بايد به قيمت حاشيه بازار بايد بقيشو بدي؟! اقاي خودرو ساز مگه تو قرارداد نگفتي به قيمت روز و إعلامي پس اين حاشيه بازار چيه؟! الان خيليا مثل من ندارن تكميل وجه كنن چيكار بايد بكنيم؟!
دلال هم هفت جد و آباد اونيه كه ميگه دلال - چطور شد تا ديماه هيچكس دلال نبود؟براي موعد بهمن و اسفند همه شدن دلال؟
ما مشكل نظارت داريم كه همه مسئولين وزارت صمت و سازمان حمايت و خودروساز دلال همگي دستشون با هم تو به كاسه س
1398/2/7
تجمعات اعتراضی باید وجهه قانونی پیدا کنه و به طور مستمر انجام بشه تا مردم به حق و حقوقشون برسن، مردم گناه نکردن که دلال ها قیمت رو انقدر بردن بالا، خیلی از مردم روی قیمت های موقع ثبت نام ناتوان بودند که پیش خرید کردند و نزدیک یک سال صبر پیشه کردند، حالا با همان قیمت ها و حتی بیشتر از آن مواجه شده اند و طبیعیه که شکه بشوند، امیدوارم حقوق مردم رعایت شود، مرسی
1398/2/7
1- براساس ماده 4 حمایت از مصرف کننده بایستی قیمت خودرو در زمان پیش فروش شفاف اعلام بشه که اعلام شده قیمت شورای رقابت که این موضوع مثل ثبت نامه سکه بود که مرد 1.5 میلیون ثبت نام کردند موقع دریافت قیمت 4.5 میلیون بود اما پول اضافی ندادند یا مانند پیش فروش آپارتمان اگه گرون بشه قیمت بر اساس زمان قرداد ملاک است 2- موقع ثبت نام قیمت بازار 20 درصد بالاتر از کارخونه بود اما قیمت های اعلامی جدید 60 تا 100 درصد افزایش داشته. اگر مردم همچین مبلغ داشتند مستقیم از بازار به جای یک خودرو دو خودرو خریداری میکردند
1398/2/7
سلام
من 29 مرداد 97 ماشین 206 تیپ 2 خریدم بازارش 48 تومن بود
حالا که قیمت اعلام کرده و نماینده فعلا تایید نکرده شده 61 تومن
اشتبا کردم رفتم پیش خرید کردم که کارگر ایرانی بیکار نشه؟
1398/2/7
آقایان مسئول که برای سود خودت داری بیش از 5 هزار نفر و به خاک سیاه میشونی.
من یکی از اونام.به همین روز قسم اگه به قیمت قدیم ندید ( قیمت مصوب تیر طبق قانون) به سهم خودم با تفنگ شکاری پدرم یکیتونو از بین میبرم.
بعدشم جلو وزارت به دست خودم تیر میزنم که بار آخرم باشه به تولید ملی کمک میکنم.

در آخر سرم لعنت خدا بر دلال خودرو
1398/2/7
من یک حواله دار هستم.
من یک مصرف کننده واقعی هستم.
من یک شهروند قانون مدار هستم.
من انقلاب کردم که به حقم برسم.
من به پیرو امام زیر بار ظلم و ستم نمیروم.
من سهم زن و بچم و که به سختی بدست آوردم به دلالان خودروساز و مسئولان ترسو و مال مردم خور نمیدهم.

من تا آخرین نفس در مقابل این ظلم می ایستم.
من تا پایین کشیدن وزیر صنعت و رئیس سازمان حمایت از میزهاشون کنار سایر مشتریان خودرو می ایستم و حق خودم رو میگیرم.
من صدام رو به همه جهان میرسونم که چنین طلمی رو در مملکت اسلامی دارن به مردمشون میکنن.

من یک مشتری واقعی هستم. من دلال نیستم.
لعنت به دلال، لعنت به مدافعان دلالان، لعنت به حمایت کنندگان دلالان
لعنت به مافیای خودروساز

هر کس مثل من تا زمان گرفتن حقش ( یعنی خرید به قیمت مصوب تیر و طبق قانون) دست از تلاش برنمیداره لایک کنه
1398/2/7
من بعد عمری بی وسیلگی تو مرداد یه 206 تیپ 2 نوشتم تحویل اسفند نصف پولو اونموقع داشتم الانم با هزار سختی نصفشو جور کردم حالا این بی شرفا میخان بجای 36 تومن 61 تومن بگیرن از کجا بیارم . من دلال نیستم حاضرم سند ماشینو ده سال تو رهن شرکت باشه نفروشم. بعدشم ما با کلی شرط خودرو اولی و.. ثبت‌نام کردیم. دلال خودروساز و دار و دسته و وزارته طرفدارشه نه ماه
1398/2/7
مشکل ایرانخودرو نه قیمت نه چیزی دیگه من برج 4 ماشین نوشتم سمند سورن تحویل اخر برج 8 والا اون موقع که ما نوشتیم حرفی از این همه گرونی نبود به ماشینم تا برج 8 نیاز نداشتم دیدم گفتن اینا ادمم مملکت قانون داره بخرم طرح مشارکت در تولید ! با قیمت قطعی ! یعنی کل پول همون اول دادم 41.5 ماشینو هنوز ندادن که هیچ میگه هنوز برج 7 ندادیم آخه ....... پولو کلشو گرفتی که بری تولید کنی الان چه غلطی کردی با پول چرا مملکت این قدر بی قانونه بعد رفتم تو سایت دیدم زده از قبل فاکتور اومده تو تکمیل وجه زنگ زدم میگه ده هزار تومن ! پول تمبر دادیم زدیم به حساب باید بدی تا بره تو قبل فاکتور این در حالیه که حداقل 3 م بابت دیرکرد بدهکارن داداش خر تو خره
1398/2/7
دوستان عزیز خوب بخونید
بنده حواله 206 تیپ 2 تحویل اسفند 97 دارم تصمیم برای خرید ماشین ارتقای ماشین بود (که اشتباه بزرگی کردم سال 96 ماشینمو عوض نکردم) نه دلالی یا سود زیاد.
اولا بنده موافق گرون شدن خودرو هستم نه ولی به فرمول قیمت 5 درصد زیر قیمت بازار که اساسا این فرمول اشتباه محض بود قیمت کارخانه هرچی موقع تحویل بود باید قیمت خودرو ما بشه
اون موقع 33 میلیون بود که الان شده 46میلیون
دوما موقع ثبت نام ماه مهر تو کسری از ثانیه تحویل بهمن پر شد بعدش من تونستم تحویل اسفند ثبت نام کنم حالا چرا باید برای این چند ثانیه 8 میلیون پول اضافه تر بدم اخه مگه جنگه؟؟؟؟ خودتون بگید برای چند ثانیه 8 میلیون پول منطقیه
سوما قضاوت کنید تو این بازار که دلال حرف اول و آخر رو میزنه اگه قیمت 206 تیپ 2 رو کرد 200 میلیون باید 190 میلیون این ماشینو خرید؟؟؟؟ مگه روز ثبت نام به ما گفتند قیمت خودروتونو دلال مشخص میکنه عمرا اگه من ماشین ثبت نام میکردم ... الان به جای اینکه به ما بگین دلال از ما حمایت کنین تا حق به حقدار برسه
تا قبل ثبت نام ما مگه غیر این بوده که قیمت کارخونه هرچی بوده بر همون اساس خودرو تحویل داده میشده منو و امثال من فکر می کردیم خودرو از ایران خودرو میخریم یا سایپا دیر تر به دستمون میرسه ولی از دلال با قیمت بیشتر نمیخریم حالا اگر کسی عجله داشت ماشین فوری میخواست پول بیشتر میداد از دلال می گرفت دیگه کف دستمون رو بو نکرده بودیم هم دیر تر به دستمون میرسه هم پولمون میخوابه هم گرونتر میخریم اخه تقصیر ما چیه؟؟؟
تمام حرفای من عین منطقه حداقل باید نصف ماشین که ما اون موقع پولشو دادیم بر همون اساس قیمت قبل لحاظ بشه نصف دیگش بر اساس قیمت جدید این حداقل خواسته های ماست که باید عملی بشه
1398/2/7
قشتک معلوم اینها یک گروه تلگرامی چیزی دارن که فله ای اومدن اینجا نظر دادن!
دوست عزیز شاید دلال رسمی نباشی اما به طمع سود ماشین نوشتی...دلیل نداره ماشین مفت به تو بدن بعد خودرو ساز ضرر کنه دولت از جیب من ضرر خودرو ساز بده!
هر موقع نوشتی سود پولت شرکت میده برو حالشو ببر...
1398/2/8
دوست عزیز شما اول برو واحد شمارش انسانو یاد بگیر بعد بیا نظر بده البته این احتمالشم وجود داره خودت رو با فله شمارش کردن که یاد گرفتی ولی ما قطعا از شما نیستیم دوما دوست عزیز ماشین مفت به ما نمیدن به قبل ماهم نمیدادن ایکاش میتونستی قبل اینکه حرف بزنی حرف دهنتو مزه کنی گرفتن حق ما خواسته منطقیه ماست پس منطقی حرف بزن نه از روی سوختگی
1398/2/12
لطفا تجمعات اعتراضی بعدی رو هم اینجا اطلاع رسانی کنید.