موضوعات داغ

فقر مطلق یک میلیون نفر به دلیل پرداخت خسارت های ناشی از تصادف

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسب روز هفتم اردیبهشت، روز ملی ایمنی حمل و نقل، رئیس هیئت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه ها در گفتگو با خبرگزاری مهر از نیاز به عزم جدی برای بازسازی ایمنی راه ها خبر داد و اعلام کرد: در سال 97 بر اثر حوادث جاده ای، شانزده هزار نفر کشته و 350 هزار نفر معلول شدند. همچنین یک میلیون نفر به دلیل پرداخت خسارات ناشی از تصادف، دچار فقر شدید شده اند.
محمد بخارایی در مراسم گرامیداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل، تردد مردم در جاده ها و راه های امن را حق آنها دانست و عنوان کرد: حمل و نقل یک ارزش برای توسعه یافتگی است، و نباید این مشخصه را یک عامل برای ایجاد حوادث بدانیم. وی خواهان همکاری دست اندر کاران سیستم حمل و نقل، برای یافتن راهکاری برای جلوگیری از تصادفات رانندگی شد و در ادامه مناسبت نامگذاری هفتم اردیبهشت به عنوان روز ملی ایمنی حمل و نقل را، معطوف کردن توجهات مردم و مسئولین نسبت به اشتباهات منجر به تصادفات رانندگی دانست.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/11
به نظر من در درجه اول راننده ها باید صحیح رانندگی کنند. غیر استاندارد بودن خودرو و جاده در درجه دوم قرار داره. به جای سبقت غیر مجاز، لایی کشیدن و عجله اگه یکم صبر داشته باشیم دچار فقر مطلق نمیشیم اونهایی هم که رعایت نمی کنند بدونند که ریسک بزرگی میکنند.
1398/2/13
موافقم.
از خودمان شروع کنیم و مسوولین و آقایون که به فکر مردم نیستند براندازیم