موضوعات داغ

10 خودروی ارزان برای بیمه کردن در بازار جهانی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
هزینه بیمه خودروها نقش مهمی در تصمیم گیری خریداران دارد. به خصوص که این روزها رانندگان جوان خیلی تصادف می کنند و احتمال تصادف کردن بسیار بالا رفته است و همین سبب شده تا خریداران خودروها به رقم بیمه توجه ویژه ای داشته باشند. اگر در شهرهای بزرگ هم زندگی کنید هم احتمال تصادف کردن خودرویتان بیشتر است و هم احتمال به سرقت رفتن آن وجود دارد.
در سایر موارد معمولا خریداران تلاش می کنند تا هزینه بیمه خود را کاهش دهند. برای مثال اگر تصادفی نکرده باشید می توانید از تخفیف بیمه بهره مند شوید. همچنین خودروهای ارزان تر برخلاف اتومبیل های اسپرت و لوکس هزینه ی بیمه ی پایین تری دارند.
برای راهنمایی خریداران وبسایت Insure.com لیستی از 10 خودرویی را که در بازار جهانی پایین ترین هزینه ی بیمه را دارند آماده کرده است که در ادامه این لیست را مرور خواهیم کرد.

10. جیپ Compass:
1349 دلار
نسل فعلی جیپ کمپس یکی از پر فروش ترین خودروهای گروه فیات کرایسلر است. کمپس یک خودروی کاربردی است که با وجود شاسی بلند بودن می تواند به راحتی مورد استفاده ی روزمره در شهر نیز قرار گیرد. همچنین این خودرو جزو معدود کراس اوورهایی است که توانایی آفرودی خوبی هم دارند. جیپ کمپس در طولانی مدت هزینه بیمه محدودی هم دارد.

9. سوبارو فارستر
1347 دلار
سوبارو فارستر جدید با اینکه پلتفرمی جدید دارد اما ظاهر آن کاملا آشنا است. این خودرو در استفاده ی طولانی مدت یکی از پایین ترین هزینه های بیمه را دارد. از نظر توانایی های حرکتی نیز یکی از کارآمدترین کراس اوورهای بازار است.

8. فورد اسکیپ
1344 دلار
فورد مدل جدید اسکیپ را برای سال 2020 به بازار خواهد فرستاد. نسل فعلی این خودرو نه تنها یکی از پر فروش ترین و کم هزینه ترین کراس اوورهای بازار آمریکا است بلکه هزینه بیمه بسیار پایینی هم دارد.

7. جیپ رنگید
1338 دلار
جیپ برای سال 2019 کوچک ترین محصول خود را فیس لیفت کرده است. جیپ رنگید جدید با یک موتور جدید 1.4 لیتری توربو به بازار عرضه می شود و در حالت استاندارد تک دیفرانسیل است اما به صورت آپشن می توانید آن را با سیستم چهارچرخ محرک نیز خریداری کنید.

6. هوندا CR-V
1333 دلار
هوندا CR-V یکی از پر فروش ترین خودروهای بازار آمریکاست و به عنوان یکی از ایمن ترین خودروها نیز مطرح است. از نظر مصرف سوخت نیز خریداران هوندا CR-V رضایت بالایی از این خودرو دارند. در نهایت نیز لیست مزایای هوندا با هزینه پایین بیمه این خودرو تکمیل می شود.

5. هوندا HR-V
1325 دلار
هوندا HR-V یک کراس اوور کوچک شهری است. این خودرو با وجود ابعاد کوچک ولی فضای داخلی و صندوق بزرگی دارد و همین سبب توجه خریداران به آن شده است. هوندا HR-V یک خودروی اسپرت نیست و به همین خاطر احتمال تصادف کردن با آن پایین است و همین سبب کاهش هزینه های بیمه می شود.

4. مزدا CX-3:
1307 دلار
مزدا CX-3 یک کلاس کوچک تر از مدل CX-5 محسوب می شود و هم فضای بار کوچک تر و هم فضای سرنشین کمتری از CX-5 دارد، اما در عوض خودرویی اسپرت تر است و لذت رانندگی بالایی دارد. با این وجود هزینه ی بیمه ی این خودرو نیز بسیار پایین است.

3. سوبارو اوتبک
1306 دلار
سوبارو اوتبک نسخه ی شاسی بلند سوبارو لگاسی است و بزرگ ترین خودروی این لیست به حساب می آید. این خودرو به یک سیستم چهارچرخ محرک هوشمند مجهز است و رانندگی با ان در برف نیز به آسانی انجام می شود.

2. جیپ رانگلر
1304 دلار
جیپ رانگلر در نسخه های 2 و 4 در به فروش می رسد و یکی از محبوب ترین خودروهای آفرودی در جهان است. از آنجایی که سقف، شیشه ها و درهای این خودرو قابل جدا شدن هستند بسیاری از رانندگان در هنگام آفرود رفتن این قسمت ها را جدا می کنند و همین می تواند در صورت بروز حادثه هزینه ی تعمیرات را کاهش دهد. به همین خاطر جیپ رانگلر یکی از پایین ترین نرخ های بیمه را در سال 2019 دارد.

1. هوندا اودیسه
1298 دلار
هوندا اودیسه یک خودروی خانوادگی بسیار راحت و کاربردی است. فضای داخلی بسیار بزرگی دارد و امکانات آن نیز زیاد هستند. با وجود توانایی های بالای این خودرو اودیسه پایین ترین هزینه ی بیمه را در سال 2019 دارد. گرچه سال پیش این خودرو در مقام دوم قرار داشت اما توانسته امسال به مقام نخست برسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد