موضوعات داغ

حذف موتور 2 لیتری از کلادیلاک CT6

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
کادیلاک CT6 لوکس ترین محصول این خودروساز است. این سدان لوکس فول سایز با یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو نیز قابل سفارش بود اما گویا کادیلاک قصد دارد تا این موتور را حذف کند. این خبر به طور رسمی توسط کادیلاک تایید نشده است اما با نگاهی به وبسایت این شرکت متوجه خواهید شد که تنها موتورهایی که برای CT6 قابل سفارش اند شامل موتور V6 تنفس طبیعی 3.6 لیتری، موتور 3 لیتری 6 سیلندر تویین توربو و موتور 4.2 لیتری V8 با قدرت 50 اسب بخار هستند.

کادیلاک CT6

کادیلاک CT6

از آنجایی که فعلا این خبر توسط کادیلاک تایید نشده است در حال حاضر امکان سفارش مدل 2 لیتری آن هم تنها به صورت دیفرانسیل عقب وجود دارد ولی سایر مدل ها فقط به صورت دو دیفرانسیل هستند بنابراین دیگر با CT6 دریفت هم نمی توان زد و این خبری ناراحت کننده است.

کادیلاک CT6

کادیلاک CT6

قیمت پایه ی کادیلاک CT6 معادل 60 هزار دلار است. یکی از دلایل غیر رسمی که برای حذف موتور 2 لیتری از این مدل عنوان شده است تقاضای بالا برای این موتور در بازار داخلی امریکا است. چون این موتور روی چند محصول دیگر جنرال موتورز نیز عرضه می شود و جنرال موتورز برای تامین نیاز سایر مدل ها به این موتور 4 سیلندر آن را از روی CT6 حذف کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد