موضوعات داغ

تمدید مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک آژانس‌ها و باری‌ها

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
عمار سعیدیانفر، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک اعلام کرد که با توجه به زمان بر بودن پروسه ثبت نام برای طرح ترافیک آژانس ها و خودروهای باری کمتر از 6 تن مهلت ثبت نام این دسته از وسایل نقلیه تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد.
به نقل از ایسنا، سعیدیانفر در ادامه توضیح داد که شهروندانی که به صورت شخصی سال گذشته ثبت نام کرده اند احتیاج به ثبت نام مجدد در سال جدید ندارند.
بنا به گفته های وی در صورتی که افراد ساکنان محدوده طرح ترافیک، مالک ساختمان خود باشند احتیاجی به مراجعه بعدی آن ها به دفاتر خدمات الکترونیک نیست اما اگر ساکنان، مستأجر باشند، می‌بایست مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک ببرند تا از تخفیف 50 درصدی بهره‌مند شوند، همچنین خروج قبل از ساعت 8:30 و ورود بعد از ساعت 17 برای این افراد رایگان خواهد بود.
مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک در انتها در خصوص ساکنان محدوده زوج و فرد نیز توضیح داد که ثبت نام آن ها برای بهره مندی از تخفیف 50 درصدی در حال انجام بوده و این افراد باید مدارک مالکیتی خود را به ثبت دفاتر خدمات الکترونیک برسانند تا بتوانند از این تخفیف بهره ببرند. جالب بدانید این تخفیف همزمان با اجرای طرح "حذف محدوده زوج و فرد" اعمال خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد