موضوعات داغ

قدرت‌نمایی بوگاتی شیرون و شیرون اسپرت در پیست پل ریکارد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر هنوز برای خرید یک بوگاتی شیرون تصمیم نگرفته‌اید، عجله کنید. چون فقط ۱۰۰ خودروی دیگر از این مدل باقی مانده که می‌توانید سفارش دهید – که البته زمان تحویل این خودروها سال ۲۰۲۲ خواهد بود.
اما اگر هنوز درباره‌ی خرید این مدل مطمئن نیستید، بوگاتی فرصت فوق‌العاده‌ای برای مشتریان احتمالی خودش فراهم کرده است. به درخواست بوگاتی، پیر هنری رافائل راننده‌ پرافتخار مسابقات رانندگی لمان، بوگاتی شیرون و شیرون اسپرت را در پیست مشهور پل ریکارد تست خواهد کرد.
البته بوگاتی برای فروش این خودروهای باشکوه خودش لازم نیست کار خاصی انجام دهد. در حالی که دیگر شرکت‌های خودروسازی برای جذب مشتری و فروش خودرو چنین کاری را انجام می‌دهند، بوگاتی این کار را به دلیلی انجام می‌دهد که هر کار دیگری را انجام می‌دهد – چون می‌تواند.
اگر صادقانه بگویم، بیشتر صاحبان بوگاتی شیرون از خودروهای خود به این صورت استفاده نمی‌کنند. به جای آن، خودروهای آن‌ها زندگی ساکت و آرامی در گاراژهای سطح بالا می‌گذرانند، و فقط در شرایط خاصی از آن گاراژ بیرون آورده می‌شوند.
البته این اصلا اشکالی ندارد. اما این رویداد به صاحبان این نوع خودروها این شانس را داده تا قابلیت‌های کامل آن را حین نشستن روی صندلی مسافر تجربه کنند، آن هم در حالی که یک راننده‌ی کاملا حرفه‌ای پشت فرمان نشسته است. حتی ما که قرار نیست هرگز صاحب یک بوگاتی شیرون باشیم، می‌دانیم که این یک تجربه‌ی بی‌نظیر خواهد بود.
وقتی پیر هنری رافائل را یک راننده‌ کاملا حرفه‌ای خطاب کنیم در واقع گویا او را دست‌کم گرفته‌ایم. او سال‌هاست راننده‌ی آزمایشی شرکت بوگاتی بوده و سال ۲۰۱۰ وقتی بوگاتی ویرون رکورد سرعت ۴۳۱ کیلومتر بر ساعت را زد او پشت فرمان نشسته بود. احتمالا هیچ‌کسی در دنیا بهتر از رافائل برای تست بوگاتی شیرون وجود ندارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد