موضوعات داغ

سوزوکی از سوپربایک تا خودروی اسپرت

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
این روزها اکثر خودروسازان به فکر تولید خودروهای شاسی بلند هستند ولی در این بین سوزوکی تصمیم گرفته کار متفاوتی انجام دهد و با توجه به تجربه ی ارزشمند خود در تولید موتورسیکلت های اسپرت یک هاچ بک کوچک اسپرت را به بازار معرفی کند. این خودرو سوزوکی کاتانا نام دارد. کاتانا نامی است که سوزوکی در ابتدا وارد بازار موتورسیکلت ها کرد. این موتورسیکلت اسپرت محبوبیت زیادی در بازار داشت و حالا سوزوکی تصمیم گرفته تا این نام را وارد دنیای اتومبیل ها نیز کند. مدل کاتانای جدید بر اساس سوزوکی سوئیفت تولید خواهد شد و سوزوکی قصد دارد تا تنها تعداد محدودی از این خودرو به تعداد 30 دستگاه را در بازار هلند عرضه کند.

سوزوکی کاتانا

سوزوکی کاتانا

15 تا از این هاچ بک ها به رنگ نقره ای درست همانند رنگ اصلی موتورسیکلت کاتانا تولید خواهند شد و 15 تای دیگر نیز مشکی رنگ خواهند بود.
هر 30 خودرو از تزیینات قرمز رنگ بهره می برند و نشان قدیمی کاتانا نیز روی آنها نصب می شود. رینگ های 17 اینچی مشکی رنگ این خودرو ساخت OZ است ولی به صورت آپشن امکان سفارش رینگ های 18 اینچی نیز وجود دارد.
درون کابین نیز تزیینات خودرو به رنگ مشکی و قرمز هستند.

سوزوکی کاتانا

سوزوکی کاتانا

موتور مورد استفاده در این خودرو 1.4 لیتری 4 سیلندر است و توربوشارژر مجهز است. قدرت این مدل اعلام نشده است ولی با توجه به اینکه 400 سی سی حجم بیشتری از موتورسیکلت دارد خودروی هیجان انگیزی خواهد بود. هر یک از این سوزوکی ها دارای شماره سریال مختص خود است و به قیمت 32 هزار دلار عرضه خواهند شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد