موضوعات داغ

نگاهی به کابین فولکس واگن گلف نسل هشتم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
فولکس واگن اعلام کرد که گلف نسل هشتم را با یک داشبورد تمام دیجیتال به بازار عرضه خواهد کرد، با این حال عرضه این خودرو تا سال 2020 به تاخیر خواهد افتاد. این طراحی کاملا دیجیتال، از سه صفحه نمایشگر تشکیل شده که به طور کامل کنترل امکانات رفاهی را بر عهده می گیرد و نمایش اطلاعات فنی نیز صرفا از طریق این نمایشگرها امکان پذیر خواهد بود. در نتیجه طراحی باقی کابین بیش از پیش مینیمال می شود.
یورگن استاکمن، مدیر فروش فولکس واگن پس از اعلام مشخصات جدید فولکس واگن گلف نسل هشتم، اعلام کرد این شرکت تصمیم گرفته عرضه این خودرو را تا سال 2020 به تاخیر بیندازد تا در زمان مناسبی، آن را به بازار وارد کند. به گفته او، عرضه خودرو در ماه دسامبر که مصادف با تعطیلات کریسمس است، هیچ توجهی را جلب نخواهد کرد.
در ابتدا گروه فولکس واگن تصمیم داشت تا نسل هشتم گلف را در نمایشگاه خودرو فرانکفورت عرضه نماید، اما پس از تغییر برنامه، آنها فولکس واگن ID EV را به نمایش خواهد گذاشت. با این حال، فورد فوکوس که نزدیک ترین رقیب فولکس واگن گلف است در مدت کوتاه تری به بازار عرضه خواهد شد و رقابت را از زمانی جلوتر شروع خواهد کرد.
مطابق اظهارات استاکمن، موتور گلف تغییری از نظر حجم و اندازه نخواهد داشت، اما بروزرسانی هایی در آن صورت پذیرفته تا عملکرد بهتری از خود ارایه دهد. به گفته او، نسل بعدی گلف الکتریکی موسوم به e-Golf دیگر وجود نخواهد داشت و به جای آن، فولکس واگن ID hatch به بازار عرضه خواهد شد. نسخه های ویژه گلف GTI و گلف R باز خواهند گشت و نسخه هیبریدی GTE نیز در راه خواهد بود. گفته می شود گلف نسل هشتم دارای ویژگی هایی از جمله کاهش قابل توجه مصرف سوخت، قابلیت های هوشمند اتصال، رانندگی مستقل و بهبود عملکرد هوشمند است که برای عرض اندام در مقابل رقبای اصلی در نظر گرفته شده اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد