موضوعات داغ

پژو به برند مورد اطمینان مشتریان در بریتانیا تبدیل شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مطابق بررسی های صورت گرفته توسط موسسه جی دی پاور در بریتانیا، پژو توانسته به یکی از مورد اطمینان ترین برندهای بازار تبدیل شود و خودروهای پژو، کمترین مشکلات را برای مالکان ایجاد کرده اند.
مارک لندریچ، سرپرست موسسه جی دی پاور اروپا، قابلیت اطمینان خودروها، در طولانی مدت تاثیر مثبتی بر وفاداری مشتریان به برند و ایجاد رابطه خوب با سازنده دارد. پژو توانسته به درک درستی از نیازهای مشتریانش برسد و به همین دلیل توانسته جایزه برند معتبر 2019 بازار انگلستان را از موسسه جی دی پاور دریافت نماید.
تحقیقات موسسه جی دی پاور در بریتانیا، شامل بررسی 11530 خودرو جدید خریداری شده و مصاحبه با صاحبان آنها می شود. معیار اندازه گیری خوب یا بد بودن یک برند، میزان خرابی های اتفاق افتاده در صد خودروست و هرچقدر این میزان کمتر باشد، برند مربوطه رتبه بهتری کسب خواهد کرد.
نمره پژو در این آزمون 77 بود، در حالیکه سال گذشته نمره 119 را کسب کرده بود. رتبه دوم در اختیار برند اشکودا قرار گرفت که توانست نمره 88 را کسب کند. هیوندای با کسب امتیاز 90 در رتبه سوم قرار گرفت. آئودی با امتیاز 167 و فیات با امتیاز 173 در رتبه های میانی جای گرفتند و در کمال شگفتی، بی ام و با امتیاز 181 رتبه ای در قسمت های پایین جدول را به خود اختصاص داد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد