موضوعات داغ

وزارت صمت به همکاری با خودروسازان معتبر بین المللی مکلف شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در جلسه علنی روز یکشنبه 29 اردیبهشت ماه 98، مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح ساماندهی صنعت خودرو، ماده 5 این طرح را به تصویب رساند و نمایندگان مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت را به ایجاد شرایط و زیرساخت های لازم برای ورود فناوری های روز تولید اتومبیل با مشارکت و همکاری خودروسازان معتبر جهانی مکلف کردند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از مهر، وزارت صنعت، معدن و تجارت باتوجه به ماده 2 و 3 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، در افق سند چشم انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ایران مکلف شدند تا بسترها و شرایط لازم را برای همکاری و مشارکت با شرکت های معتبر خودروسازی جهان در راستای ورود فناوری های جدید و مستقل تولید خودرو را فراهم کرده و یا در صورت نیاز سرمایه گذاری های مشترک با خودروسازان معتبر بین المللی انجام دهند. هرچند آئین نامه اجرایی این ماده طی 3 ماه پس از لازم الاجرا شدن این قانون توسط وزارت صمت با همکاری اتاق و انجمن های تخصصی تولیدی ذیربط تهیه شده و به تصویب مدیران و هیئت وزیران خواهد رسید.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/31
یه جور میگن انگار تا دیروز بنز و بی ام و هر روز زنگ میزدن که بیاین از ما تکنولوژی روز ببرینو ما جواب رد میدادیم......بابا
انگار اینا تو ایران زندگی نمیکننا.....دارو بهمون نمیدن چه برسه تکنولوژی ماشین.....
1398/2/31
خنده داره واقعا! اينا خودشونو به اون راه زدن؟ اين خودروسازاي خارجي هستن كه به خاطر تحريما روابطشونو با ما قطع كردن حالا همچين ميگن بايد باهاشون همكاري كنيم انگار ما اونا رو تحريم كرديم!!
1398/2/31
نمی‌دونم به حالمون گریه کنم یا بخندم. جالبه...!
1398/2/31
این کار باید بیست سال پیش انجام می شد نه الآن که صنعت و بازار خودرو ی ایران نابود شده!!!
1398/3/1
یارو رفته بود خواستگاری....ازش پرسیدن نتیجه چی شد؟ گفت که فعلا پنجاه پنجاه.... ما میگیم آره اونا میگن نه....!!!!
حال و روز خودروسازی ایران...
1398/3/1
همچین میگه صنعت خودرو سازی نابود شده انگار قبلا چی تولید میشده غیر فرغون که یه موتور داره فقط چراغ هاش عوض میشه مگه چیزه دیگه ای تولید شده باید فرغون سازهای ما حداقل از کره جنوبی و مردم ایران خجالت بکشند که او از پراید به چی رسید و ما هنوز تو تولید پراید موندیم همش میگن صرف نمیکنه با این قیمت ها داریم زیان میدیم . واقعا باید به حال و روزمان تاسف بخوریم .