موضوعات داغ

فیس لیفت سانگ یانگ تیوولی 2019 با موتور توربوشارژر معرفی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت کره ای سانگ یانگ، بدون ایجاد سر و صدا و هیجان خبری، سانگ یانگ تیوولی فیس لیفت را در این کشور رونمایی کرد. همان طور که انتظار می رود، چراغ های جلو طراحی جدیدی داشته اند و نوار کرومی جلوپنجره کاملا تغییر داشته است. ورودی های هوا بزرگتر شده اند و یک ترکیب چراغ سه گانه، در دوطرف سپر جای گرفته است.

نمای عقب فیس لیفت سانگ یانگ تیوولی

نمای عقب فیس لیفت سانگ یانگ تیوولی

همانند اکثر فیس لیفت ها، تغییر خاصی در نمای جانبی مشاهده نمی شود و حجیم تر شدن بامپرها یا محافظ های جانبی خودرو در نگاه اول به چشم می آیند. چراغ های عقب خودرو گرافیک جدیدی پیدا کرده اند و سبک طراحی درب عقب نیز تغییر کرده و یک قوس بزرگ در قسمت بالای پلاک دیده می شود.
مطابق طراحی های جدید در صنعت خودروسازی، نشانگرهای پشت آمپر دیجیتال شده اند و سانگ یانگ از یک صفحه نمایش 10.25 اینچی برای نشان دادن جزئیات به راننده در تیوولی فیس لیفت استفاده کرده است. دیگر صفحه نمایش 9 اینچی نیز به کنترل سیستم رفاهی اختصاص دارد. دریچه های هوا طراحی بهتری دارند و داشبورد حس با کیفیتی را به بیننده منتقل می کند. فرمان خودرو همچنان مدل قبلی بوده و تنها جنس آن بهبود یافته است.

تیوولی فیس لیفت

تیوولی فیس لیفت

بنابر گفته های سانگ یانگ، تیوولی فیس لیفت با یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژر به بازار عرضه خواهد شد که هنوز در مورد آن اطلاعاتی به بیرون درز نکرده است. علاوه بر آن، برای برخی بازارها، سانگ یانگ تیوولی فیس لیفت با پیشرانه دیزلی عرضه خواهد شد. تیوولی فیس لیفت از ماه آینده میلادی در کره جنوبی قابل خرید خواهد بود و قیمت پایه آن از 16،680،000 وون، معادل 13،981 دلار یا 109883 پوند یا 12،519 یورو آغاز خواهد شد. در حال حاضر سانگ یانگ سفارش گیری برای تیوولی را شروع کرده و به کسانی که با پرداخت صد هزار وون، در پیش خرید تیوولی لیفت شرکت کنند، یک تی شرت مخصوص تیوولی اعطا خواهد کرد.
سانگ یانگ تیوولی در بازار ایران فروش بسیار مناسبی را داشته اما با توجه به شرایط اخیر ثبت سفارش و واردات خودرو، بعید به نظر می رسد به این زودی ها شاهد تردد فیس لیفت جدید تیوولی در ایران باشیم.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/31
طراحی بیرون قابل قبول اما طراحی داخل عقبگرد به تمام معنا واقعا داخل قبل فیسلیفت قشنگتر بود
1398/3/1
معیار و ملاک شما در گفتن اینکه طراحی داخل کابین عقب گرد داشته چی هست؟
من فکر می کنم شما هم از آن دسته افراد باشید که با دیدن ماشین های چینی، امتیار فله ای «بسیار زیباست» می دهید.

تب و تاب طراحی اغواگرانه هم به زودی از سر چینی ها می افتد.
1398/3/2
اولا که با کامنتت نشون دادی الحق که ایرانی هستی و متخصص قضاوت دیگران
اما در مورد نظرت باید بگم زیبایی شناسی شخصیه و سلیقه ای و هیچ ربطی به چینی و المانی بودن یه ماشین نداره اون چیزی که شما تو مغزت شکل گرفته چیز دیگه ای هستش هرجور حساب کنی بخش میانی داشبورد تغییر کرده و صفحه نمایش به جای نصب در بالا به طبع مد روز باز در وسط داشبورد قرار داره و تغییر نکردن خروجی های تهویه کناری کلا فرم داشبورد رو زمت و بدشکل کرده حالا شما دوست داری بهش بگی زیبا مختاری!!!
1398/3/1
طراحی کلی پلت فرم به جز گرافیک چراغهای جلو و عقب تغییرات چشمگیری نداشته و شاید به همین دلیل هست که هنوز اسمش TIVOLI (برعکس بخوانید میشه "من دوستش دارم") هست و فقط یک فیس لیف مختصر از نمای بیرون و چشمگیر از نمای داخل
1398/3/1
تغییر در جلو بنجره و گرافیک چراغ ها و استفاده از خطوط شکسته بیشتر باعث شده تا ماشین خیلی عضلانی و قشنگ تر بشه.طراحی داخلی هم در عین سادگی زیباست و دسته دنده هم خیل قشنگ تر شده فقط یکم داخلش بیش از حد سادست ای کاش از تزعینات بیشتری در داخلش استفاده میکرد.
1398/3/2
واقعا باید به حال این کشور خون گریه کرد وقتی مافیا خودرو سازی آن چنان انحصاری ساخته اند ، که اگه با دلار 10000 تومنی هم حساب کنیم ( دلار الان فکر کنم 15000 باشه ) ما داریم پول همچنین ماشینی رو میدیم ولی تندر90 سوار میشیم...
1398/3/12
باوجودموتور توربو وتغییرات دراین خودرو ومدل بالاتر قیمت2019 زده 14000 دلار یعنی با امکانات بیشتر وقیمت کمتر، درسال 2015 قیمت 17000 دلار بوده ،حالا توایران قیمت خودرو رو از 4سال پیش با امسال مقایسه کنیم می بینیم رقابت واحترام به مشتری یعنی چی ؟ یعنی اونجا حق با مشتری هست یا ایران