موضوعات داغ

پژو 301 داخلی سازی می شود؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
نخستین نشست ساپکو و سازندگان پژو 301 با هدف اعلام سیاست‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو برای تولید این خودرو و رویکرد ساپکو برای توسعه زنجیره تامین و خودکفایی برگزار می شود.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایران جیب، این نشست با تاکید بر اهمیت پروژه و همسوسازی سازندگان و اهداف کیفی و اعلام آخرین وضعیت و زمانبندی برای اجرای پروژه پژو 301 برگزار می‌شود.
این نشست با حضور 500 نفر از نمایندگان قطعه‌سازان برگزار می شود. با توجه به خروج پژو از کشور برنامه ریزی برای آینده این پروژه و داخلی سازی آن در دستور کار قرار دارد.
پژو 301 جزء برنامه‌های داخلی سازی ایران خودرو قرار دارد و برنامه‌هایی برای داخلی سازی آن در ماه‌های گذشته بیش از بیش دنبال می شود. با توجه به تحریم‌های موجود‌، داخلی سازی قطعات در دستور کار است و قطعه‌سازان نیز اعلام کرده‌اند که توان بومی سازی قطعات در داخل را دارد.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/10
ای کاش دیگه با این فیس عرضه نشه
1398/3/10
موردشور خودرو سازهارو ببرنند که هر چی تولید میکنند بیشتر تو گل فرو میریم تولیدات بدرد خودشون میخوره حالا مردم کلی باید تاوان بدن که اینها میخوان یه اشعال تولید کنند با قیمت کذایی
1398/3/10
ما که آخر نفهمیدیم موتور ec5 استفاده میشه یا ep6. هر بار یه چیز میگن. کسی میدونه؟
1398/3/10
ایران خودرو کلا یه موتور TU5 داره و می خواد اونو به دهها خودرو مونتاژ
و به قیمت گزاف به مردم تحمیل کند و با افتخار اسمش را هم داخلی سازی
گذاشته اما مردم باید تاوان خرابی و بیکیفیتی محصولات شما را بدهند!!
1398/3/11
موتورش یا tu5 عه یا ec5 ولی وقتی میگن داخلی سازی ینیtu5
اگه ای سی یو درست و حسابی بذارن روش بدک نیست صفر تا صدش در حد پرشیا اتومات میشه
1398/3/11
من از کسایی بودم که خیلی مشتاقانه منتظر این خودرو بودم اما وقتی یکی از اونا رو از نزدیک دیدم کلا بیخیالش شدم و یک دستگاه بسترن بی ۳۰ خریدم. راستش این ماشین حتی مزیت پژو ۴۰۵ یعنی جاداری رو نداره و یه جورایی شبیه رانا هست. مشخصات فنیش هم بماند. قیمت که خدا می دونه چند بشه و کی وارد بشه. پس بهتره شما هم منتظر اومدنش نمونید چون نه خیلی خودروی تاپی خواهد بود و نه ارزون خواهد بود. تازه حساب اینکه کی بیاد و با چه قیمتی و چقدر داخلی سازی، چقدر آبشن داشته باشه و غیره و ذلک با کرام الکاتبینه
1398/3/11
ای خداااا. چرا هر ماشیتی رو داخلی سازی میکنن 100 تا آبشن رو از روش ور میدارن الان معلومه این رو سانروفشو ورداشتن. ولی وارداتیش داره . نمونه ی بارزش سراتو سایبا که لختش کردن دادن تو بازار.
1398/3/11
ایرانخودرو موتور قدیمی 206 که همان تی یو فایو قدیمی است را تا ابد می خواهد
تولید کند و به محصولات مختلف مونتاژ و با قیمت گران به مردم عرضه کند.با خروج
پژو از ایران مطمئنا موتور این خودرو هم موتور 206 ایرانیزه شده است!!
1398/3/15
چرا عاقل کند کاری
که باز آرد پشیمانی
۱- عدم هماهنگی و نوع درخواست بازار تقاضا
۲- انحصاری بودن واردات خودرو و قطعات
۳- ارائه ارز دولتی برای قشری از تولید کنندگان و واردات محصولات غیر ضروری
۴- عدم دخالت نماینده گان مردم در مجلس ، که تریبون ملت در مجلس را در اختیار دارند ولی متاسفانه اقدامی صورت نمیگیرد.
اگر زمانی رسید که مقامات دولتی هرگونه اشتباه، خطا، عدم پیشرفت و توسعه، عدم توانایی و رفع نیازهای مردم در بی کفایتیو سوء مدیریت بدانند و جرات عذرخواهی و استعفا را در مقابل ملت و نمایندگان مردم داشته باشند و خود نیز از محصولات داخلی استفاده کنند ، در آنصورت ما می توانیم مقابل تحریم ها ایستادگی کنیم و روند پیشرفت و توسعه را در کشور احساس نماییم ، ((در عیر اینصورت زهی خیال باطل))