موضوعات داغ

پیکاپ تسلا بهتر از فورد F150 و قیمت آن کمتر از ۵۰،۰۰۰ دلار خواهد بود

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
ایلان ماسک به تازگی ادعاهای جالبی درباره‌ی پیکاپ تسلا با قیمت پایه کمتر از ۵۰،۰۰۰ دلار کرده و توضیحاتی درباره‌ی عملکرد آن داده است.
ماسک قبلا از مردم خواسته بود ویژگی‌هایی که دوست دارند به این وانت در حال توسعه اضافه شود را پیشنهاد دهند و همچنین از ایده‌های خودش برای خودرو گفت، که شامل آپشنی برای برد ۴۰۰ تا ۵۰۰ مایلی، پیشرانه‌ دوموتوره تمام چرخ محرک با سیستم تعلیق پویا، و قدرت یدک‌کشی ۱۴۰ تنی می‌شد.
ماسک به تازگی توضیحات جدیدی درباره‌ی این خودرو داده است:
ما نمی‌خواهیم پیکاپ تسلا خیلی گران باشد. به نظرم باید قیمت پایه آن کمتر از ۵۰،۰۰۰ دلار باشد. باید مردم قدرت خرید آن را داشته باشند. البته نسخه‌های گران‌تری از این وانت وجود خواهند داشت، اما با همان قیمت ۴۹،۰۰۰ دلار هم می‌توان مدل خوبی از این وانت را خریداری کرد.
پیکاپ تسلا

پیکاپ تسلا

به نظر می‌آید طراحی این وانت قرار است خاص و متفاوت باشد. ماسک درباره‌ی طراحی خودرو گفته است:
این خودرو باید از نظر فضای بار متفاوت باشد و جذاب به نظر بیاید – اما قرار نیست شبیه دیگر وانت‌ها باشد. این وانت شبیه فیلم‌های علمی تخیلی خواهد بود. بنابراین مناسب همه نخواهد بود.
او تایید کرد تصویری که چند ماه پیش از این خودرو منتشر شد در واقع تصویری از جلوی وانت تسلا بوده است.
از زمانی که این تصویر منتشر شده، مردم قصد داشتند آن را درک کنند. ماسک گفته طراحی این وانت شبیه فیلم Blade Runner خواهد بود – چیزی که او روی آن تاکید دارد، اما مشخص نیست منظوراو دقیقا چیست.
او پیش‌بینی کرده بود که برخی از مردم معتقد خواهند بود این شبیه یک وانت معمولی نیست. ماسک طراحی عجیب این خودرو را با دوران تغییر وسایل نقلیه از اسب تا کالسکه تا خودرو مقایسه کرده است. ماسک همچنین به دنبال بهترین استانداردها برای این وانت خاص است:
این وانت از دیگر وانت‌ها قابلیت‌های بیشتری خواهد داشت. هدف ما این است که این خودرو از نظر عملکرد بهتر از فورد F-150 و از نظر اسپرت بودن بهتر از پورشه ۹۱۱ باشد.
فورد به تازگی اعلام کرده بود قصد دارد وانت F-150 را الکتریکی کند و همچنین با همکاری ریویان یک خودروی الکتریکی دیگر خواهد ساخت.
ماسک اعلام کرده که تسلا تابستان امسال از این وانت رونمایی خواهد کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/18
بچه خوشگل خر زور