موضوعات داغ

شورولت تریل بلیزر، کراس اوور جدید جنرال موتورز

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بیش از 10 سال از ورود به بازار اولین مدل شورولت تریل بلیزر می گذرد. تولید این مدل در سال 2009 متوقف شده بود ولی در بازارهای خارج از آمریکا نسل دوم آن به فروش می رفت. حالا جنرال موتورز قصد دارد تا دوباره این نام را به خط تولید خود بازگرداند. نسل جدید تریل بلیزر در حقیقت نسخه ای کوچک از بلیزر است و در رده ای بین شورولت Trax و Equinox قرار می گیرد.
در حال حاضر اطلاعات کمی از این خودرو در دسترس است اما جنرال موتورز اعلام کرده که این مدل به تجهیزات ایمنی فعال مانند ترمز خودکار اضطراری، رادار بین خطوط و سیستم هشدار خروج از خط مجهز است. به صورت آپشن سیستم کمکی پارک نیز روی این مدل عرضه می شود. تیپ اسپرتی از این خودرو به نام RS نیز اضافه شده است که ان را از روی سقف دو رنگش می توان شناسایی کرد.

شورولت تریل بلیزر

شورولت تریل بلیزر

شورولت تریل بلیزر جدید زبان طراحی جدید شورولت را در خود دارد و در عین طراحی اسپرت یک خودروی خانوادگی مناسب و مدرن نیز هست. شورولت در مدل اکونیکس از موتورهای 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو و 2 لیتری 4 سیلندر توربو استفاده کرده است. این خودرو در دو نسخه ی دیفرانسیل جلو و دیفرانسیل عقب تولید می شود. گرچه اطلاعات فنی از نسل جدید بلیزر در دست نیست ولی گمان می رود که همین موتورها در این مدل نیز استفاده شوند. ممکن است در مدل های پایه ی تریل بلیزر از موتور 1.4 لیتری متعلق به شورولت ترکس نیز استفاده شود. گیربکس مورد استفاده در تریل بلیزر از نوع 9 دنده اتوماتیک خواهد بود و به صورت آپشن می تواند چهارچرخ محرک نیز باشد.
هنوز قیمت تیپ های مختلف شورولت تریل بلیزر اعلام نشده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد