موضوعات داغ

نسخه ای اسپرت از NSX در راه است

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
شایعاتی از احتمال تولید نسخه ای اسپرت و قوی از آکورا NSX در فضای مجازی انتشار پیدا کرده است. بر اساس گزارشی که در فوربز منتشر شده است آکورا در حال کار روی نسخه ای قوی تر از NSX است و احتمالا آن را با نام NSX Type-R در نمایشگاه خودروی توکیو رونمایی کند.
در این گزارش به برخی از مشخصات این خودرو نیز اشاره شده است. مهمترین تغییر در مدل Type-R افزایش قدرت موتور به 650 اسب بخار است که در مقایسه با مدل فعلی 77 اسب بخار بیشتر است. عددی از گشتاور موتور اعلام نشده است ولی پییش بینی می شود رقمی فراتر از 645 نیوتون متر باشد.
هنوز مشخص نیست که این افزایش قدرت چگونه اتفاق خواهد افتاد و آیا آکورا موتور بنزینی 35 لیتری V6 این خودرو را مورد بازبینی قرار خواهد داد یا سه موتور برقی را به همه ی آن ها را. آکورا در این مدل همچنین تنظیمات جدیدی را روی سیستم چهارچرخ محرک این خودرو اعمال خواهد کرد.
به جز افزایش قدرت، سیستم تعلیق مدل Type-R نیز خشک تر خواهد بود و به احتمال قوی از ترمزهای کربن سرامیکی هم برای برای مهار کردن این خودرو استفاده شود. گرچه تصویری از این مدل در دست نیز اما حتما از نظر آیرودینامیکی هم تغییراتی روی آن اعمال می شود و ممکن است باله ی عقب بزرگ تری مانند مدل GT داشته باشد.
قیمت آکورا NSX در حال حاضر از 157 هزار دلار شروع می شود و در حال حاضر گران ترین خودرویی است که در آمریکا تولید می شوند. قرار است این مقام را به زودی مرسدس میباخ GLS با قیمت 200 هزار دلاری از آن خود کند. مدل Type-R هم در بازه ی قیمتی 200 هزار دلار به فروش خواهد رسید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد