موضوعات داغ

طرح زوج و فرد از اول تیرماه حذف می‌شود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران در واکنش به سخنان رئیس پلیس راهور مبنی بر اینکه طرح ترافیکی جدید هنوز تاییدیه پلیس راهور را ندارد، اظهار داشت: همکاران ما تلاش‌های شبانه‌روزی برای آماده‌سازی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری اجرای طرح کنترل آلودگی هوا انجام داده‌اند، و این طرح قطعا از ابتدای تیرماه ۹۸ به جای طرح زوج و فرد اجرا خواهد شد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: شهروندان برای استفاده از ۲۰ روز تردد رایگان در هر فصل در محدوده کنترل آلودگی هوا، باید در سامانه تهران من my.tehran.ir ثبت نام کنند. شهروندان در صورت عدم ثبت‌نام و تردد در محدوده کنترل آلودگی هوا، جریمه خواهند شد.
مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران درباره مسائل مطرح شده از سوی پلیس راهور درباره طرح کنترل آلودگی هوا، بیان داشت: این طرح به تصویب شورای شهر و شورای ترافیک شهر تهران رسیده و طبق قانون لازم‌الاجرا است و نیاز به تایید دوباره هیچ شخص یا سازمانی ندارد و معاونت حمل‌ونقل شهرداری تهران این طرح را قطعا از ابتدای تیرماه اجرایی خواهد کرد.
سعیدیان‌فر در پایان تصریح کرد: تعرفه عوارض تردد در محدوده کنترل آلودگی هوا ۵۰ درصد تعرفه محدوده طرح ترافیک است. ساکنین محدوده طرح کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد سابق) برای استفاده از تخفیف ۵۰ درصدی طرح، پس از بارگذاری مدارک در سایت تهران من باید به دفاتر خدمات الکترونیک شهر برای تایید نهایی مراجعه کنند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/19
خدا سایتون رو کم کنه که همواره در جهت ایجاد تنگنا برای مردم قدم بر می دارید.من میخوام عصر از محل کارم با ماشینم برگردم به خونم، ماشینی که چهار برابر قیمت آدمیزادی خریدم و در طول سال به انحاء مختلف دارم عوارض و دویون الکی رو براش پرداخت میکنم، خونه ای که به شش برابر قیمت با هزار قرض و قوله و وامهای با سود نجومی خریدم و دارم همه ساله انواع عوارض و باج سیبیلش رو به شهرداری پرداخت می کنم! با این حال باید یه باج هم بدم تا شهرداری اجازه ورود به همون خونه ای رو که گفتم رو بده!!! خدا. خدا. خدا. این دیگه زوره زور. به خدا زوره. به قرآن زوره. به امام رضا زوره. خدایا ریشه ظلم و زور رو بکن.
1398/3/19
اومدن برای افرادی که تو طرح هستن مثلاً امتیاز تخفیف گذاشتن بعد یکی از مدارکی که نیاز هست تصویر قبض عوارض نوسازی و عمران شهری هستش حالا خیلی ها این عوارض رو کلاً با سند خونه که خریدن چک کردن با سند خونه که هر وقت بخوان به نام بزنن هم باز چک میکنن کمتر کسی هست که این وسط این عوارض رو پرداخت کنه حالا از طرف دیگه هم اینکه خیلی هایی که تو این محدوده هستن مستاجرن و مطمینن صاحب ملک براش مهم نیست که شما تخفیف بگیری یا نگیری به قولی طرف به جاییش هم نیست حالا این وسط تکلیف کسایی که مستاجر هستن همه رو هواس چون از ی سمت شهرداری میگه این مدرک لازمه از یه سمتم صاحب خونه عمرن یک ریال هم نمیده حالا اینجوریه که میخوایی بری یجا رو اجاره کنی کم بدبختی هست باید من بعد چک کنی ببینی که طرف عوارض نوسازی داده یا نداده اومدن یک تخفیفی دادن ولی شرایطش بجوریه که عمرن نمیتونی بگیری من نمیدونم عوارض نوسازی که ربطی به جریمه طح ترافیک داره ینی هر جوری هست یک بامبول و یک ترفندی ایجاد میکنن که از مردم پول بگیرن اونم بزور و دولت و مسولین بی عرضه و بدرد نخور جز دزدی چیز دیگه ای بلد نیستن.
1398/3/19
بشینید فکر کنید ببینید دیگه با چه روش هایی میشه از مردم پول گرفت، یه وقت خجالت نکشیدا !
1398/3/19
خدالعنتتون کنه.....ایناهمشون اسمشون دزدیه.....لاشخورای ظالم
1398/3/23
تغییرنام محدوده زوج و فرد به محدوده آلودگی! توسط شهرداری تهران برای اخذ عوارض از مردم! زندگی و تردد میلیون ها نفر از ساکنان این محدوده را با مشکلات عدیده روبرو میکند. برای کاهش آلودگی راههای بسیاری وجود دارد که من جمله سهمیه بندی و اصلاح قیمت سوخت ، عرضه خودروهای هیبریدی و الکتریکی با کاهش عوارض و مالیات واردات ، استفاده از دستگاه‌های صنعتی تصفیه هوا و...‌است. دراین زمینه برخورد و مجازات مسئولانی که با اهداف نامعلوم !در سالهای گذشته با تولید خودروهای برقی و آب سوز با توان داخلی مخالفت و مقابله کردند، ازجمله مسئله مهمی است که موجب تشویق مخترعان و تولید کنندگان داخلی را فراهم خواهد کرد.
عبدالهی